Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیداری عمومی از جمله ثمرات انتخابات­‌های چند سال اخیر و عملکرد منتخبین مردم است، گفت: برخی سوءعملکردها موجب شده است که از این پس مردم بدون توجه به لیست­ های ناشناخته و با برخورداری از تیزبینی، سیاست­مداران مردمی و بلند­مرتبه را برگزینند.

سید کمال پیرموذن در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکثریت مردم  پس از رأی­آوری مجدد روحانی به عنوان رئیس­جمهور، خواهان اصلاحات و پاسخگویی حاکمیت به مطالبات قانونی و مشروعشان و نیز بهبود شاخص کیفیت زندگی ایرانیان بودند، اظهار کرد: با این حال  باید توجه داشت که عواملی همچون بی‌­توجهی به خواست اکثریت قاطع ملت، خلف وعده­‌های مسئولین منتخب مردم و ویژه­‌خواری­‌ها، می‌تواند موجب خلل وشکاف در اعتماد، امید وآرمان مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بی­‌اعتنایی به مطالبات مشروع و قانونی مردم به تدریج می‌تواند دستاوردهای درخشان انقلاب را در سطوح داخلی وخارجی تحت الشعاع قرار داده و روند امور را در مسیری که خواست همه مخالفان جمهوری اسلامی از جمله آمریکاست، به پیش ببرد .مردم به مشکلات و محدودیت ­های موجود ناشی از تشدید تحریم ظالمانه کشور از ناحیه آمریکای قلدر و وجود دولت سایه به خوبی واقفند،  اما کوتاهی­ ها، عهدشکنی­ ها و تبعیض‌ها را برنمی‌تابند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله ثمرات انتخابات ­های چند سال اخیر و عملکرد منتخبین مردم، بیداری عمومی است. هیچ چیز نمی ­تواند برای تقویت ارکان­ مدیریتی و تصمیم سازی کشور جانشین بیداری عمومی شود. برخی سوءعملکردها در دولت و مجلس باعث شده است که از این پس مردم بدون توجه به لیست­ های ناشناخته و با برخورداری از تیزبینی، سیاست­مداران مردمی و بلند­مرتبه را برگزینند.

پیرموذن همچنین خاطرنشان کرد: دلسوزان ملک و ملت با وقوف به وظایف و مسئولیت‌های خطیر خود، در این مرحله حساس از تاریخ انقلاب اسلامی با همه توش وتوان خود تلاش خواهند کرد تا ضمن وفاداری به آرمان بلند امام راحل، با ایجاد یک حرکت متین و هماهنگ در انتخابات پیش­ روی مجلس شورای اسلامی شرکت جسته و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد که نااهلان  به مجلس راه نیابند. مردم مومن این دیار با وجود همه فضاسازی ­ها، تنگناها ودشواری­ ها، چون به مردم­سالاری دینی برای اعتلای اسلام و ایران باور یافته­ اند، در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی حضور به هم رسانده و با عزمی متوکلانه شایستگان مردمی را انتخاب خواهند کرد.

پیرموذن در پایان گفت: بی‌شک در این هنگام که کشور نیازمند همدلی واتحاد وپرهیز از هرگونه تنش است، شورای نگهبان بسترساز حضور عموم اشخاصی خواهد بود که مردم به خوبی به این افراد و سوابق آن­ها آشنایی داشته و آنان را خدمتگزاران صدیقی برای خود و سخنگوی شجاع و امینی برای مطالبات شرعی و قانونی شهروندان می دانند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس