Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیفی گفت: پذیرش دانشجویان برای نیم سال های ۹۸ – ۹۹ در دانشگاه های جامع علمی کاربردی استان از ۲۷ مرداد برای مقطع کاردانی و دوم شهریور برای مقطع کارشناسی آغاز می شود.

«داریوش لطیفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 13 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان فعال هستند که از این تعداد آمادگی پذیرش 7 هزار دانشجوی برای نیم سال های 98 – 99 را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل تصریح کرد: ثبت نام دانشجو برای 112 کد رشته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از 27 مرداد برای مقطع کاردانی و دوم شهریور برای مقطع کارشناسی آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: با ایجاد 11 کد رشته جدید در سال جاری زمینه جذب دانشجو و انتخاب رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شده است.

 

وی تاکید کرد: مهمترین ویژگی برای پذیرش دانشجو استفاده از ظرفیت رشته های مهارتی و مهارت آموزی است تا دانشجویان بتوانند در بازار کار جذب و به راحتی شغل انتخاب کنند.

 

لطیفی ادامه داد: رشته های جدید بر اساس نیازهای بازار کار و دانشجویان ایجاد خواهد شد و تلاش می کنیم تا زمینه علاقه های دانشجویان به رشته های مختلف را در این دانشگاه فراهم کنیم.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان افزود: علاقمندان می توانند در 41 رشته مقطع کاردانی و 71 رشته مقطع کارشناسی در سال جاری ثبت نام کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار روزنامه شبستان یزد روزنامه ها عید سعید قربان خطبه های نماز عید قربان ثبت نام دانشجو ایجاد رشته های جدید رشته های جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد