Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تیموری اعلام کرد بازیکنان تیم پرسپولیس برای ثبت برگه احراز هویت فردی شان، شنبه هفته آینده به هیئت فوتبال تهران می‌روند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  پس از اینکه اعضای باشگاه استقلال تهران در روز‌های شنبه و یکشنبه به هیئت فوتبال تهران رفتند و برگه مشخصات فردی خود را ثبت کردند، قرار بود فردا (چهارشنبه) نیز سرخپوشان به هیئت فوتبال بروند، اما با اعلام عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران زمان حضور بازیکنان تیم پرسپولیس برای ثبت برگه احراز هویت فردی شان در هیئت فوتبال تهران از فردا به شنبه هفته آتی موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرخپوشان در فصل نقل و انتقالاتی ۷ بازیکن از جمله وحید امیری، کنعانی زادگان و فرشاد احمدزاده را به خدمت گرفتند و تلاش کردند دیگر بازیکنان، فوتبالیست‌های جوان دیگر باشند.

در پایان لازم به ذکر است، زمان برگزاری مسابقات لیگ نوزدهم ۳۱ مرداد است و پرسپولیسی‌ها باید باید در هفته اول رو در روی پارس جنوبی قرار بگیرند.

۹ روز تا رونمایی پرسپولیس با کالدرون

پنجشنبه ۳۱ تیر افتتاحیه لیگ برتر با پرسپولیس است و شاگردان کالدرون باید در خانه با پارس جنوبی جم و تیم فراز کمالوند مسابقه دهند که باید دید در گام نخست سرمربی ٖآرژانتینی چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

پرسپولیس تا کنون ۷ بازی تدارکاتی انجام داده و حداقل یک بازی دیگر هم برگزار می‌کند، اما همه نگاه‌ها به اولین مسابقه رسمی پرسپولیس با کادر فنی جدید است و در این بازی مشخص می‌شود پرسپولیس با کالدرون موفق خواهد شد یا خیر؟

همچنین او به احتمال زیاد در اولین بازی فصل و با توجه به محرمیت بیرانوند ترکیب تیمش را به صورت زیر انتخاب خواهد کرد.

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس هیئت فوتبال کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی