Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مردم نیکوکار استان بیش از ۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان نذر و قربانی برای توزیع به مددجویان و نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دادند، گفت: این میزان نسبت به عید قربان سال گذشته ۲۴۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید امسال شامل یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان وجه نقد، ۱۳,۵ تن گوشت گرم و ۱۰۱ رأس دام زنده است.

متین‌پور برپایی قربانگاه را از جمله خدماتی عنوان کرد که در سال‌های اخیر توسط این نهاد به همشهریان اصفهانی ارائه می‌شود و خاطرنشان کرد: در عید قربان امسال نیز بیش از ۱۲۰ پایگاه و قربانگاه در سراسر استان با همکاری سازمان دامپزشکی و با نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران گرانقدر اصفهانی ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان درباره توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید قربان گفت: دام‌های اهداشده با نظارت نماینده سازمان دامپزشکی ذبح و پس از بسته‌بندی در میان ایتام و خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان توزیع شد.

وی یادآور شد: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد استان اصفهان در طول سال آماده دریافت نذورات، تامین دام، ذبح و توزیع عقیقه بر اساس موازین شرع مقدس است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران