Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: برنامه بسیج سازندگی فارس تعمیر و مرمت ۱۵۰ و احداث ۵۰ واحد مسکونی بود که در حال حاضر ۱۲۰ منزل تعمیر و مرمت شده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

شکرالله مسکویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی استان فارس به استان خوزستان اظهار داشت: این حرکت پس از ماه رمضان آغاز شده و گروه‌های جهادی از شهرستان‌ها و نواحی مختلف به روستاهای خوزستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی است، گفت: برنامه بسیج سازندگی فارس تعمیر و مرمت 150 و احداث 50 واحد مسکونی بود که در حال حاضر 120 منزل تعمیر و مرمت شده است. 

گروه‌های جهادی استان فارس به روستاهای خوزستان اعزام می‌شوندیک گروه جهادی از بلژیک در مناطق محروم خراسان رضوی حضور می‌یابداصفهان| زندگی آسمانی در اردوهای جهادی؛ بازسازی منازل سیل‌زدگان توسط گروه جهادی شهید بهشتی

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: از 50 واحد مسکونی که بنا بود احداث شود، 16 واحد در مرحله خاکبرداری و فنداسیون است و تلاش می‌شود تا هفته بسیج کار احداث واحدها نیز به اتمام برسد. 

مسکویی با بیان اینکه هر گروه جهادی به استعداد 40 تا 50 نفر هستند، بیان کرد: در حال حاضر 350 نفر- اردو در منطقه مستقر شده و فعالیت‌های خود را انجام داده‌اند و تلاش می‌شود که تعمیرات هر چه سریع‌تر پایان یابد. 

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی استان فارس در خوزستان مستقر شده است، عنوان کرد: در حال حاضر از شهرستان‌های مهر، لار، لامرد، ناحیه دانشجویی و ناحیه ثارالله گروه‌های جهادی اعزام شدند. 

انتهای پیام/ح 

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد