Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@04:11:09 GMT

مشکل تاکسی های اینترنتی به زودی حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۴۶۳

مشکل تاکسی های اینترنتی به زودی حل می شود

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در عرصه تاکسی‌های اینترنتی نیز مشکلاتی داشتیم که این مشکلات نیز به زودی حل خواهد شد و دستورالعملی نیز برای آن تهیه شده است.

 مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه «ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی» با بیان اینکه خوشبختانه علیرغم شرایط سخت اقتصادی در همه حوزه‌های عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: در اوایل سال جاری سیل مهیبی در کشور رخ داد که 24 استان را در کشور درگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود خسارت‌های وارد شده اما گزارش‌های اخیر نشان داد که اقدامات نوسازی و بازسازی با سرعت در حال انجام است و این گزارش‌ها امیدبخش است.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های عمرانی کشور علی رغم شرایط اقتصادی فعال هستند و پیگیر تکمیل 80 هزار پروژه نیمه تمام در کشور هستیم و 40 هزار پروژه کم هزینه و زودبازده نیز با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدامات ارزشمندی انجام می‌شود، گفت: در کنار این اقدامات، چندین موضوع محور کارهایمان است که یکی از آنها رسیدگی به آئین‌نامه استخدامی نیروهای شهرداری بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از حوزه‌های مهم و ارزشمند ، تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها بود. خوشبختانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حمایت‌های خوبی را از شهرداری‌های شهرهای کوچک، میانی و روستاها داشته است.

به گفته معاون وزیر کشور، موضوع حائز اهمیت دیگر که هنوز نیز جای کار دارد ، حمل و نقل عمومی است و با وجود شرایط سخت اقتصادی که امکان نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را سخت کرده است اما اگر مشکل حمل و نقل عمومی حل شود یقینا در آینده بسیاری از مشکلات کلانشهرها یعنی ترافیک و آلودگی رفع خواهد شد.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه رانندگان تاکسی از مظلومترین اقشار جامعه هستند، گفت: این افراد همواره با مدیران و مسئولان در کشور همراه بودند و با وجود حمایت‌های اندک و شرایط سخت ، همواره هم افزایی در میان آنها و مدیران بوده است و با وجود اینکه سال‌های گذشته حمایت‌هایی انجام شد اما امسال هم اگر بتوانیم هر کمکی انجام دهیم جای دوری نخواهد رفت و هر گونه کمک به این اقشار مظلوم را دریغ نخواهیم کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی عوامل انتظامی با خبر شدیم یک راننده تاکسی اینترنتی به شهروندانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند خدمات رایگان ارائه می‌کند و آنها را بدون اخذ کرایه به مقصد می‌رساند که با توجه به همکاری ایشان در تشویق افراد جامعه به رعایت حجاب و عفاف توسط عوامل انتظامی از ایشان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: اجرای این طرح نیاز به مشارکت همگانی مردم عزیز دارد تا با عوامل انتظامی همگام و همسو باشند و با روشنفکری آگاهانه قوانین جامعه ایران اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشته است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

تشویق بانوان به رعایت حجاب

«رشید رستم پی» راننده تاکسی اینترنتی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر هدف از این اقدام را تشویق بانوان به رعایت حجاب و ترویج این فرهنگ اعلام کرد و گفت: ضمن خدمت رایگان به مسافرانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند به مسافرانی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند نیز تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

کد خبر 6088432

دیگر خبرها

  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود