Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:18:38 GMT

جشنواره شب‌های نیلوفر آبی در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۰۸۸

جشنواره شب‌های نیلوفر آبی در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: جشنواره شب‌های نیلوفر آبی در دهه ولایت و امامت در کرمانشاه با هدف ایجاد نشاط در جامعه برگزار می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مهدی عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه این جشن‌ها از  عید قربان شروع شده و تا یکم شهریورماه ادامه دارد اظهار داشت: مردم کرمانشاه می‌توانند هر شب با برنامه متفات از شب قبل شاهد هنرنمایی هنرمندان محبوب کشورمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ورودی این جشنواره برای هر نفر 15 هزار تومان است خاطرنشان کرد: جشنواره شب‌های نیلوفر آبی از ساعت 21الی 23:30 دقیقه هر شب در محل شهربازی کرمانشاه با حضور خوانندگان مطرح کشور، نمایش، جنگ شادی و طنز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره گردشگری خوراک کرمانشاهی در حال برگزاری و تا 25مردادماه بازدید از آن رایگان است عنوان کرد: نقش خوراک، اسکان و مراکز جذاب سفر جدای از  هدف اصلی سفر در دنیای گردشگری نقش اساسی و محوری است.

نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» در سنندج آغاز شددومین جشنواره موسیقی جوان در خراسان جنوبی آغاز به‌کار کرد‌10 پژوهش و 61 طرح و ایده به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان رسید

عبدالمالکی تصریح کرد: در گوشه و کنار جهان جشنواره‌های مختلف غذایی با هدف بازاریابی برای صنایع غذایی ملی و بین المللی، آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم غذایی ملل مختلف، و مهمتر از همه کسب تجربه‌های ناب و شگفت انگیز از غذاهایی که هرگز تصور نمی‌کردند، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه وقتی صحبت از مؤلفه‌های فرهنگی یک ملت به میان می‌آید، موضوع غذاهای ملی و محلی مهم است عنوان کرد: ‌ ملت‌ها با معرفی غذاهایشان، ضمن معرفی بخش مهمی از آداب و رسوم خود، آداب و رسوم پخت و پز غذا، آداب و رسوم خوردن و سرو غذا و نیازهای غذایی که فرهنگ جوامع را می‌سازد را نیز به دیگر جوامع معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» پایبند به آداب ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پخش فصل پنجم این مجموعه از ۱۵ فروردین آغاز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد