Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر پروژه خط لوله انتقال نفت گروه-جاسک گفت: تولیدات داخلی باید در مسیر کیفی شدن گام بردارند و این مهم به همت متخصصان داخلی محقق خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خوزستان، محمد سقایی بعدازظهر امروز(٢٣، مردادماه) در جمع مدیران شرکت فولاد اکسین گفت: به همت تلاش شبانه‌روزی جوانان ما امروز شاهد رونق تولید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه موضوع کیفیت از جمله مباحث مهم و تاثیرگذار صنعت نفت کشور است، افزود: باید صنایع های‌تک (High Tech) در مسیر بهتر شدن قرار گیرند و این مهم هم‌اکنون ازسوی مهندسان داخلی در مسیر محقق شدن قرار دارد.
مدیر پروژه خط لوله انتقال نفت گروه-جاسک ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری تولیدات باید به سمت کیفی شدن حرکت کند و محصولی تولید کرد که به لحاظ کیفیت مطلوب باشد نه اینکه محصولی تولید شود که ما را به قهقرا بکشاند.
سقایی با بیان اینکه کار را باید به اهل فن سپرد، اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه نفت برای رشد صنعت نفت تلاش زیادی کرده است، اکنون همگی باید دست به دست هم تا چرخ دنده‌های صنعت به درستی بچرخد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی صبح سه شنبه در دیدار صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر در اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌های بزرگ هنری در رشته های مختلف در جامعه فعالیت می کنند اما به نظر می رسد این‌ سرمایه ها محصول سیستم نیستند که اگر محصول سیستم بودند یک نفر نمی‌شدند و طبیعتاً ما تعداد عظیمی از این شخصیت‌ها را صاحب می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در یک پیچ تاریخی بزرگ از حیث اخلاقی، احساسی و عواطف به ویژه از نظر احیای احساسات جمعی نیاز ضروری به زبان هنر داریم.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه هنر از جامعه و جامعه از هنر نباید جدا شود، گفت: هنر فاخر هنری است که گره های حساس جامعه معاصر را باز کند

عاملی بیان کرد: ما از نظر هنری به بعضی نقاط حساس و سرنوشت ساز باید وارد بشویم به عنوان مثال در مسئله طلاق هرچه نگاه شود یک تولید خوبی دیده نمی شود در حالی که طلاق این قدرت را دارد که عرش و کل کائنات را به لرزه در بیاورد.

وی افزود: این تعبیر برای این است که عمق و وسعت خرابی این ناهنجاری اجتماعی برای جامعه تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما در شورای فرهنگ عمومی هم از بعد نظری و تحقیقی و هم از بعد عملی در موضوع طلاق بسیار کار کردیم آخر سر به این نتیجه رسیدیم که جای فعالیت های هنری در این باب جدا خالی است.

عاملی تصریح کرد: انتظار داریم سرودهای جدید توسط مجموعه های هنری تولید شود که متاسفانه در این زمینه شاهد نوآوری چندان نیستیم.

وی ادامه داد: البته هنرمندان خوبی در این عرصه داریم اما حمایت مالی نمی شوند.

کد خبر 6086139

دیگر خبرها

  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است