Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امید سلاجقه مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۳۳ هزار دانش آموز افاغنه در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.

اوافزود: بعد از دستور مقام معظم رهبری شرایط تحصیل برای این دانش آموزان همانند دانش آموزان ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: دانش آموزان افاغنه می‌توانند در مدارس غیردولتی، هیئت امنایی و دولتی تحصیل کنند.

سلاجقه گفت: این دانش آموزان در شهرستان‌های مجاز به اقامت خود مشغول به تحصیل هستند که شامل شهرستان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، بردسیر و زرند می‌باشند.

او عنوان کرد: در شهرستان‌هایی همچون بافت، رابر و جیرفت دانش آموز افاغنه وجود ندارد، زیرا آن‌ها در این شهرستان‌ها دارای مجوز کارت اقامت نیستند.

انتهای پیام/ح

آمار دانش آموزان افغانی مدارس کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟