Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر منوچهر مهرام روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی توافقاتی که پیش از این بین دانشگاه و بیمارستان خیریه رحیمیان الوند انجام شده قرار شد با تامین ۲۳۰ میلیارد ریال از بدهی های این بیمارستان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمینه واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی فراهم شود.

وی اضافه کرد:  سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تامین اعتبار برای پرداخت این میزان بدهی موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرام در خصوص شرط دیگر هیات رییسه بیمارستان رحیمیان مبنی بر حفظ و نگهداری ۱۲۰ نیروی فعلی بیمارستان در صورت واگذاری به دانشگاه نیز گفت: این موضوع در اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نبوده و منوط به نظر سازمان اداری و استخدامی کشور است و انتقاد علیه دانشگاه  که این شرط را زیر پا گذاشته غیر کارشناسی است.

وی گفت: استخدام و گزینش نیروی انسانی در فرایندی قانونی با تصویب سازمان اداری و استخدامی کشور بوده و دانشگاه علوم پزشکی هیچ اختیاری در این خصوص ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین از مراحل پایانی آماده سازی مرکز رادیوتراپی استان خبر داد و گفت: یکی از دستگاه های شتاب دهنده این مرکز که در سطح بسیار پیشرفته قرار دارد وارد کشور شده و تلاش داریم با همین دستگاه فعالیت مرکز را آغاز کنیم و دستگاه دوم را نیز که هزینه زیادی هم دارد طی یک سال آینده تامین کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این دانشگاه با وجود تمام مشکلات به مسیر خود در خدمت رسانی به مردم ادامه داده و تلاش داشته تا مسائل  سیاسی  تاثیری در این خدمات نداشته باشد.

وی اظهار داشت: متاسفانه قزوین استانی سیاست زده است و بازی ها و حواشی سیاسی  تمام مسایل و از جمله معیشت و سلامت  مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مهرام، مسایلی چون کمبود و گرانی دارو و تجهزات پزشکی و همچنین تاخیر در پرداخت دستمزد و کارانه پزشکان را مشکلی همگانی در کشور دانست و افزود: پزشکان قزوین هم اکنون با ۱۴ ماه تاخیر در پرداخت حقوق و کارانه همچنان در حال خدمت رسانی هستند اما به هر حال تداوم ان موضوع آنان را از خدمت در بخش دولتی بی انگیزه می کند و باید با تدایر بهتر از خروج آنان از بخش دولت جلوگیری شود.

۶۰۱۲*۷۳۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان استان لرستان برپا شد.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه گفت: به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به منظور ارائه‌ی خدمات تخصصی به مردم این منطقه برپا شد.

وی افزود: در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه‌ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه‌ای ارائه می‌شود.

دلفان با بیان اینکه ارائه‌ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه‌ی ماست، گفت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور کلیه رشته‌های تخصصی با همکاری سپاه ناحیه استان، بسیج جامعه پزشکی، برخی دستگاه‌های اجرایی و همکاری خوب آنان با دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا خدماتی در شان و منزلت مردم منطقه به آنان ارائه شود.

وی افزود: این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی و به منظور گرامیداشت هفته سلامت صورت گرفت و ارائه‌ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است