Web Analytics Made Easy - Statcounter

سحراحمدی بیغش بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدا گفت: هر مجلسی که مختص شهدا باشد آن مجلس نمود وحدت و انسجام است و کنگره شهدا از این دست مجالس و محافل است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه شهدا به همه اقشار جامعه تعلق دارند افزود: تداوم برگزاری این مراسمات نیازمند اهتمام ویژه مردم و مسئولان است تا بتوانیم در برگزاری یادواره‌های شهدا،اجلاسیه ها و کنگره شهدا از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی بیغش  خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا در عصر کنونی را مهم‌ترین وظیفه دانست و بیان داشت: باید به آن توجه شود تا بتوانیم به این شکل دین خود را در مقابل شهدا ادا کنیم و کم‌ترین وظیفه خود را در قبال آنان انجام دهیم که این مسئله باید مورد توجه واقع شود.

وی تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا،اجلاسیه ها و کنگره های شهدا در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین توطئه دشمن است امری لازم و ضروری خواند و افزود: در این زمینه تک تک مسئولان و مردم وظیفه‌ای خطیرو حساس بر عهده دارند و باید به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند و با صداقت و خضوع در این مراسمات معنوی شرکت کنند و در سالجاری امتحانی بزرگ در پیش روی مسئولین قرار دارد که دین خود به 6200 شهید استان را ادا کنند.

بسیجی نخبه استان مرکزی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است گفت: در این زمینه باید با تربیت و تقویت نیرو‌های بسیجی راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه فراهم کرده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

پژوهشگر برتر فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد:  شهدا همیشه درصدد بوده‌اند تا با از میان برداشتن مشکلات راه پیشرفت و توسعه را در جامعه هموار کنند که این امروز باید برای مسئولین درس عبرت باشد و در راستای رفع مشکلات مردم و. پیشرفت کشور تلاش های بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود