Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۶۹ مورد حکم قضایی اخذ شده، ۴۹ مورد مرتبط با نصب تابلوی غیرمجاز و ۲۰ مورد ساخت و ساز بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: از موارد فوق ۳۶ مورد در محور کرج - چالوس، ۱۹ مورد در حریم راه های شهرستان نظرآباد، هفت مورد در حاشیه راه های شهرستان کرج، چهار مورد در شهرستان اشتهارد و سه مورد در حوزه استحفاظی شهرستان ساوجبلاغ  بوده که تخریب و جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تاکید کرد: هر گونه تجاوز به حریم راه ها اعم از ساخت و ساز ابنیه و یا نصب تابلو بدون اخذ مجوزهای لازم و رعایت ضوابط ایمنی خلاف قانون است.

جهانی افزود: ساخت و ساز مستحدثات و نصب تابلو در حاشیه جاده ها دارای ضابطه و قوانین خاصی است که بر حسب آن مکانیابی صحیح انجام و احداث سازه و نصب تابلو به گونه ای انجام می شود  که از لحاظ ایمنی خطری برای رانندگان نداشته باشد.

وی ضمن تقدیر از همراهی نهادهای قضائی و انتظامی استان برای برخورد مجدانه با متجاوزان به حریم راه ها، گفت: بدون شک برخورد با متجاوزان به حریم راه ها بدون مساعدت و همکاری نهادهای قضائی و انتظامی استان مقدور نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با تاکید بر این که رعایت نکات ایمنی در جاده ها به لحاظ فراهم کردن شرایط سفر ایمن و مناسب برای مسافران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: هر واحد تولیدی و یا صنفی که بخواهد در حاشیه راه ها اقدام به احداث سازه و یا نصب تابلو کند باید درخواست خود را به اداره راهداری و حمل و نقل جاد ه ای شهرستان مربوطه ارائه کند تا پس از بررسی کارشناسی و رعایت ضوابط تعیین شده و اصول ایمنی، در صورت  نبود موانع، مجوز لازم برای متقاضی صادر شود.

کد خبر 4693330

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد جهانی ساخت و سازهای غیرمجاز روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود