Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمید دامغانی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: طی احکام جداگانه ای، فرماندهان جدید سپاه ناحیه شاهرود و همچنین شهرستان دامغان معارفه شدند و از خدمات فرماندهان سابق این نواحی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: محمد خوشقدم فرمانده سابق سپاه ناحیه دامغان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد تا جایگزین جواد عبیری فرمانده سابق این ناحیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان سمنان، گفت: در دومین تغییر نیز با رفتن خوشقدم از دامغان به شاهرود، به جای وی محمد حسین تقی پور به عنوان فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد.

گفتنی است جواد عبیری فرمانده سابق سپاه شاهرود تیرماه ۹۷ به این سمت منصوب شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه این دو فرمانده سپاه در استان سمنان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد خبر 4693345

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان سمنان شاهرود روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان