Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:19:16 GMT

۱۱ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در آستارا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۷۵۳۸

۱۱ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در آستارا تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه مراسم تجلیل از۱۱ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان آستارا در بخش مکتوب و الکترونیک برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۲۲ نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نیز تقدیر شد.

شرکت ۴۰ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

در ادامه این مراسم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری اختتامیه نهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در پنج شهر استان گیلان، اظهار کرد: امسال شاهد مشارکت ۳۱ درصدی گیلانیان در این دوره از جشنواره بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریسا کرمی با بیان اینکه ۴۰ هزار گیلانی در این رویداد فرهنگی شرکت کرده اند، افزود: این تعداد در بخش‌های مکتوب و الکترونیک، نقاشی، پویش و چکیده نویسی جشنواره شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش مکتوب و ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش الکترونیک شرکت کرده‌اند، گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت از ۱۸۵ برگزیده این دوره جشنواره تجلیل و تقدیر می شود.

لزوم توجه به سبک زندگی ائمه اطهار (ع)

امام جمعه آستارا نیز در ادامه این مراسم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: باید فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را از سنین کودکی نهادینه کنیم.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با بیان اینکه متاسفانه به دلیل افزایش مشغله‌های فکری شاهد کاهش سرانه مطالعه در میان مردم هستیم، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های متناسب زمینه ترغیب خانواده‌ها به کتابخوانی را فراهم کنیم.

وی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی جامعه به ویژه نسل جوان با زندگی امام رضا (ع) عنوان و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه حائز اهمیت است.

کد خبر 4693486

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های گیلان جشنواره رضوی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مجلس شورای اسلامی مشهد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد

به گزارش صدای ایران، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر استان البرز در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان البرز در سال 1403 انتخاب شد.
 
آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در هفته کار و کارگر برگزار شد و از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر کار با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد.
 
در این برنامه که محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سایر مدیران استانی حضور داشتند، از مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، بعنوان واحد برتر کار استان البرز ، با اهدای لوح تقدیر و‌‌ تندیس تجلیل شد.      

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند