Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، تمرین عصر امروز (24 مردادماه) تراکتور از ساعت 18 در زمین تمرین ورزشگاه بنیان دیزل زیر نظر دنیزلی آغاز شد.

دنیزلی ابتدای تمرین دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، تمرینات پرفشار هوازی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

باتوجه به مصدومیت جزئی، محمدرضا اخباری در تمرین امروز غایب بود و رشید مظاهری و رضا سیف احمدی تمریناتشان را زیر نظر مراد آیهان آیدین انجام دادند.

سپس شاگردان دنیزلی در قالب دو تیم آبی و سفید بازی درون تیمی انجام دادند که مظاهری از چهره‌های ویژه این تمرین بود. وی مقابل ضربات سنگین بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشت.

ساسان انصاری و اشکان دژاگه نیز همچون روزهای گذشته در امر گلزنی موفق بودند و نمایش بسیار خوبی داشتند.

ضربه به سمت دروازه و ضربه کاشته آخرین آیتم تمرین امروز بود که بازهم با درخشش مظاهری همراه شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتور دژاگه انصاری محمد رضا اخباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز شنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که خانواده یکی از هواداران این تیم در آن حضور داشت.

هوادار بانوی پرسپولیس که ویدئوی حضورش در بازی با سپاهان و ابتلاء به یک بیماری منتشر شده بود امروز همراه با همسر و دو فرزندش در تمرین حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

در ادامه نیز عکس دسته جمعی یادگاری با خانواده این طرفدار گرفته شد تا او با قوت قلب هرچه بیشتر دوره درمانی خود را پیگیر شود.

کد خبر 6096659

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد