Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان حجم زیادی از آب ناشی از اطفای حریق دور تا دور بیمارستان را احاطه کرده است.
در طبقه همکف بوی تند ناشی از حریق به مشام می‌رسد.
مامورین حراست بیمارستان به هیچ عنوان اجازه ورود و تصویربرداری از بیمارستان میلاد را نمی‌دهند، اما ظواهر نشان می‌دهد بخشی از بیمارستان تخلیه شده و برق یکی از ساختمان‌های بیمارستان به طور کامل قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیده‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان از یکی از مامورین بیمارستان، آتش سوزی در یکی از اتاق‌های عمل بیمارستان را گزارش می‌دهد، اما توسط مامورین حراست بیمارستان به شدت تکذیب می‌شود.
انتهای پیام/ی     بوی تند ناشی از حریق در بیمارستان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)