Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:21:08 GMT

پیام غدیر پیام وحدت است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۲۶۷

پیام غدیر پیام وحدت است

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت : در خطبه غدیر پیامبر اکرم (ص) به ۴۰ آیه استدلال می‌کند.

او با تأکید بر اهمیت واقعه غدیر در تاریخ اسلام و فرهنگ شیعی بیان کرد: خداوند در آیات مرتبط با غدیر خطاب به رسول الله (ص) اشاره دارد که اگر این موضوع را ابلاغ نکنی گویی رسالت خود را انجام نداده ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوفرستی با بیان اینکه در واقعه غدیر آینده جامعه اسلامی ترسیم شد، ادامه داد: بر اساس نظر علامه طباطبایی ولایت یک واژه عمیق و دقیق به معنای سرپرستی و قدرت تصرف در امور است.

وی با تأکید بر ضرورت پاسداشت ایام عید غدیر افزود: در قرآن کریم نیز بر تعظیم و تکریم شعائر الهی تأکید فراوان شده است.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: متأسفانه گاه منافقان در ظاهر دینی و کار‌های مذهبی نیت‌های نادرستی را پیگیری می‌کنند که در این زمینه باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

نوفرستی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد افزود: از گذشته تاکنون آسیب‌های فراوانی از جانب تفکرات لیبرالی و سکولاری بر کشور ما وارد شده است چرا که همواره به دنبال استکبارگران هستند.

وی گفت: ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی فرصتی برای یاد کردن از مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها این پاکباختگان است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به روز جهانی مسجد اظهار کرد: امام جماعت مسجد نباید تنها اقامه نماز را وظیفه خود بداند بلکه باید مردم را نسبت به وقایع اجتماعی و سیاسی آگاهی بخشد که نکته بسیار قابل تأملی است

انتهای پیام/ک

تفکر لیبرالی به جامعه آسیب می‌زند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب ، خاک ، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش در جهت رفع مشکلات و توسعه آن گام بر داریم.
ابوطالب شفقت توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و گفت: به طور جد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.
 استاندار لرستان در ادامه با اشاره به بازدید‌های مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه خرم آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد، ماشین سازی، پارسیلون و ورزشگاه خرم آباد بازدید کرده و پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت ساخت و تکمیل آنها را از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.
 ابوطالب شفقت در ادامه گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.
 وی به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گریزی زد و گفت: همه نامزد‌های انتخابات را به رعایت قانون و صرفه جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.
 استاندار همچنین از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع بندی نظرات در جهت رشد استان از آنها استفاده شود.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان