Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت:هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی، نقطه عطفی است که نشان دهنده تولد تمدن مقتدرانه نظام اسلامی است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران ضمن تبریک میلاد مسعود امام هادی (ع) و مناسبت‌های عرشی ماه ذی الحجه، گفت: مسئله ولایت خدا، واسطه فیض بودن بین خالق و مخلوق است، امامت عهدالله است، خداوند امامت را جعل خودش معرفی کرده که با انتخابات و شورا درست نمی‌شود و عهدالناس نیست، این ولایت مدیریت، وحدت و هدایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما هیچ رهبری را در عالم سراغ ندارید که قدرت او را نگیرد، اما این ولایت مرات خدا است.

او با اشاره به نزدیک بودن عیدغدیر، ادامه داد: در عید غدیر نشان دهید که عاشق علی هستید، در آن روز برای خانواده تان بهترین غذا، هدیه و اخلاق را در نظر بگیرید. در آن روز لباس شادی، تبسم و... را فراموش نکنید همچنین بنیاد بین المللی غدیر هم چند سالی است که کاروان‌های شادی را در شهرستان‌های مختلف کلید زده و بسته‌های فرهنگی را به مساجد ارسال می‌کند. همه با هم دست به دست هم دهیم، زیرا علی در همه جا جلوه خداست.

امام جمعه موقت تهران گفت:سقوط پهباد رادار گریز آمریکایی توسط ایران را نشانه افول تمدن آلوده به ظلم غربی و استکباری دانست.

او همچنین به دستاورد‌های جوانان ایرانی در زمینه ساخت هواپیما، زیردریایی و مسائل مخابراتی نیز اشاره کرد و گفت: کار‌های بزرگی انجام شده که باید برای ملت ایران و مستضعفان جهان بازگو شود.

خطیب جمعه تهران ادامه داد: مسئله دیگر دیدار نمایندگان مقاومت یمن با مقام معظم رهبری بود. خداوند زمینه ظهور و یاران امام زمان را پرورش می‌دهد. اکنون یمن ۸ سال تمام بدون کمک کشوری و با دست خالی در مقابل متجاوزان آمریکایی، سعودی و اماراتی مقاومت کرده و با وجود آنکه متجاوزان ۸۰ هزار کودک را به خون کشیدند و همه جا را ویران کردند، اما مقاومت ادامه دارد.

وی توطئه تجزیه یمن را نشانه عجز و درماندگی متجاوزان دانست و گفت: در این مسیر شهدای عظیمی تقدیم شده است و پیروزی قطعی که وعده الهی است نصیب یمن خواهد شد.

حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه خاطرنشان کرد: دیدار نمایندگان مقاومت یمن از جمله رویداد‌های مهم‌بود، به عقیده من خداوند درحال پرورش زمینه‌های ظهور است.

وی ادامه داد: ٥ سال است که مقاومت مردم یمن بدون هیچ کمکی با دستان خالی انجام شده، ما با مصیبت‌های زیادی از سوی آمریکا مواجه شدیم، اما تمام این موارد نشان دهنده پیروزی مقاومت اسلامی است، من همین جا به رهبر مقاومت یمن این آینه‌ی صبر و تابع ولایت تسلیت عرض می‌کنم.

او در ادامه با بیان اینکه مسئله کشمیر جز مصیبت‌های جاری عرصه بین المللی است، تصریح کرد: از نخست وزیر هند انتظار نمی‌رفت که حرکتی برخلاف قانون و مصالح بین المللی انجام ندهد، ما به حکومت هند توصیه می‌کنیم که در کار خود تجدید نظر کند، زیرا چنین اقداماتی عاقبت ندارد. حتما خداوند همراه مؤمنینی است که مورد ظلم قرار می‌گیرند، از کار خود اعلام پشیمانی کنید.

حجت الاسلام صدیقی گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی مبدأ یک خیزش جدید است، با وجود اینکه او را بستری کردند، اما اجازه معالجه ندارد، این کار با کدام وجدان سازگار است؟ این است حقوق بشر غربی. اکنون وقت بیداری ملت‌ها است.


خطیب جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و قاچاق، با شمشیر حق به دست رئیس قوه قضائیه انجام می‌شود البته مسئله‌ی مالیات، ارز، فساد و. باید جهادگرایانه ساماندهی شود تا کار به جایی برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی پهباد آمریکایی قدرت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور