Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید که در دیدار تیمش مقابل ناگویا اوشنز در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، از همه توانایی تیمش استفاده نکرده بود. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتسال مس سونگون ایران و ناگویا اوشنز ژاپن از ساعت 15:30 فردا (شنبه - به وقت ایران) در دیدار فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز گزارشی درباره این بازی منتشر کرد که گفت‌وگوهای کوتاه این سایت با اعضای دو تیم را در بر داشت.

اسماعیل تقی‌پور درخصوص این مسابقه گفت: این دیدار نسبت به دیدار مرحله گروهی که مس سونگون مقابل ناگویا شکست خورد، متفاوت خواهد بود. ما همه توانایی‌های خود را در آن مسابقه نشان نداده بودیم.

گزارش AFC از تقابل ملی‌پوش مس سونگون با ستاره برزیلی ناگویا اوشنز

خوان سامورا سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال ناگویا اوشنز نیز در مورد این دیدار اظهار داشت: شیوه بازی ما از زمانی که مس سونگون را شکست دادیم، تغییری نکرده و این شرایط در دیدار فینال هم نیز یکسان خواهد بود.

علیرضا صمیمی دروازه‌بان 32 ساله تیم مس سونگون که 10 گل در این مسابقات دریافت کرده است، هم گفت: کسب عنوان قهرمانی، تنها هدف ما در این مسابقات بود. بازی فردا مقابل ناگویا حماسی خواهد بود و ما قهرمان می‌شویم.

علیرضا وفایی دیگر بازیکن مس سونگون نیز در مورد این بازی خاطرنشان کرد: هر کسی در زندگی خود هدفی دارد. من هم همیشه به موفقیت تیم فکر می‌کنم و از ابتدای مسابقات انگیزه داشتم تا در هر مسابقه برای تیمم گلزنی کنم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا صمیمی فوتسال فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا صمیمی فوتسال فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون علیرضا صمیمی فوتسال فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم