Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:16:15 GMT

نگاهی به رسوایی های جنسی روسای جمهور مختلف آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۴۴۵

نگاهی به رسوایی های جنسی روسای جمهور مختلف آمریکا

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یورو نیوز گزارش داد مرگ «جفری اپستاین» سرمایه گذار آمریکایی در زندانی فدرال در نیویورک هفته گذشته جنجال زیادی در آمریکا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان به پا کرد.

جفری اپستاین روز ششم ژوئیه بازداشت شد و با اتهام رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی روبرو بود.

او در طول زندگی خود با دو رئیس جمهور آمریکا یعنی «دونالد ترامپ» و «بیل کلینتون» رابطه نزدیک داشت و اکنون مخالفان سیاسی آنها از دونالد ترامپ و بیل کلینتون به عنوان افرادی یاد می کنند که ممکن است نامشان در پرونده رسیدگی به اتهامات جفری اپستاین مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نام بسیاری از چهره های سرشناس دیگر نیز به دلیل رابطه نزدیک با جفری اپستاین بر سر زبان ها افتاده است. از جمله این چهره ها می توان به شاهزاده «اندرو» پسر ملکه «الیزابت» و «ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

در این گزارش نگاهی گذرا به رسوایی های جنسی روسای جمهور مختلف آمریکا انداخته ایم.

ارتباط وارن جی هاردینگ با منشی شخصی اش

«وارن جی هاردینگ» بین سال های 1921 تا 1923 رئیس جمهور آمریکا بود. او که بیست و نهمین رئیس جمهور آمریکا بود با منشی شخصی خود به نام «نان بریتون» ارتباط جنسی پنهانی داشت.

نان بریتون بعدها ادعا کرد که فرزندی از وارن جی هاردینگ دارد. این ادعا در سال 2015 میلادی با انجام آزمایش «دی ان ای» به اثبات رسید.

 

 

ارتباط وارن جی هاردینگ با نان بریتون در دوران ریاست جمهوری وی ادامه یافت. وارن جی هاردینگ در سال 1923 در حالی که دوره اول ریاست جمهوری وی به پایان نرسیده بود، درگذشت. در آن زمان شایعات زیادی مطرح شد که همسر وارن جی هاردینگ او را مسموم کرده است.

رابطه فرانکلین دی روزولت با منشی همسرش

«فرانکلین دی روزولت» سی و دومین رئیس جمهور آمریکا در زمان بحران اقتصادی و جنگ جهانی دوم ساکن کاخ سفید بود.

 

 

او رابطه ای طولانی با «لوسی مرسر» منشی همسرش داشت. تخمین زده می شود که ارتباط آنها سال ها پیش از ورود فرانکلین دی روزولت به کاخ سفید و در سال 1916 آغاز شد.

«النور روزولت» همسر سی و دومین رئیس جمهور آمریکا پس از آنکه نامه های عاشقانه لوسی مرسر را در کیف همسرش پیدا کرد به او پیشنهاد طلاق داد. با این حال آنها طلاق نگرفتند.

جان اف کندی، مریلین مونرو و دیگران

«جان اف کندی» جوان ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا با معشوقه های فراوانش شناخته می شود. رسانه های آمریکا و جهان از او و همسرش «ژاکلین کندی» به عنوان یک زوج آمریکایی ایده آل یاد می کردند.

یکی از معشوقه های جان اف کندی، «مریلین مونرو» هنرپیشه سرشناس سینمای هالیوود بود. در روز 11 مه سال 1962 هنگامی که مریلین مونرو در مراسمی ترانه «تولدت مبارک آقای رئیس جمهور» را با لحنی عاطفی برای جان اف کندی خواند شایعات زیادی در مورد احتمال ارتباط آنها با یکدیگر مطرح شد.

رئیس جمهور وقت آمریکا پس از این ترانه خوانی مریلین مونرو گفت: «حالا با این ترانه تولدت مبارک که اینقدر لطیف خوانده شد می توانم دنیای سیاست را ترک کنم!»

جان اف کندی که سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود در روز 22 نوامبر سال 1963 در شهر «دالاس» ترور شد و درگذشت. مریلین مونرو یک سال پیش از آن خودکشی کرده بود. شایعات زیادی در مورد احتمال ارتباط خودکشی او با رابطه اش با رئیس جمهور وقت ایالات متحده مطرح شده است.

بیل کلینتون و مونیکا لویسنکی؛ تبعات سیاسی یک رسوایی جنسی

«بیل کلینتون» چهل دومین رئیس جمهور آمریکا 32 سال پس از جان اف کندی وارد کاخ سفید شده بود. او در دور دوم ریاست جمهوری خود درگیر رسوایی ارتباط جنسی با «مونیکا لوینسکی» کارآموز کاخ سفید شد. این رسوایی به استیضاح بیل کلینتون منجر شد؛ هر چند مجلس سنای آمریکا رای به برکناری او از مقام ریاست جمهوری نداد.

 

 

پیش از رسوایی ارتباط جنسی با مونیکا لوینسکی دستکم پنج زن رئیس جمهور وقت آمریکا را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده بودند.

رسوایی مونیکا لوینسکی از بسیاری جهات نقطه عطفی در تاریخ رسوایی های جنسی روسای جمهور و سیاستمداران آمریکایی بود. نه تنها برای اولین بار رابطه جنسی رئیس جمهور دارای تبعات سیاسی بود بلکه برای اولین بار رئیس جمهور در مورد رابطه جنسی خود سخن گفت و بابت رفتار خود از مردم آمریکا عذرخواهی کرد.

پس از آن بسیاری از مردان سیاستمدار آمریکایی مجبور به عذرخواهی علنی بابت روابط جنسی خود با زنان شدند.

بیل کلینتون پس از دوران ریاست جمهوری خود با «جفری اپستاین» رابطه نزدیکی داشت و برخی گزارش ها حاکی است که چند بار با هواپیمای خصوصی جفری اپستاین به سفر رفته بود.

دونالد ترامپ؛ اتهام پرداخت «حق السکوت» به بازیگر فیلم های مستهجن

در طول کارزار انتخاباتی سال 2016 ویدئویی قدیمی از دونالد ترامپ پخش شد که وی در آن از علاقه خود به آزار جنسی زنان سخن می گفت. تاکنون بیش از 20 زن رئیس جمهور کنونی آمریکا را به سوء رفتار جنسی از جمله اذیت و آزار جنسی متهم کرده اند. دونالد ترامپ تاکنون همه این اتهامات را رد کرده است.

 

 

«استورمی دنیلز» هنرپیشه فیلم های مستهجن با اقامه دعوی علیه دونالد ترامپ اعلام کرده است که در سال 2006 با رئیس جمهور کنونی آمریکا رابطه جنسی داشته است. به گفته استورمی دنیلز وکیل شخصی دونالد ترامپ پیش از انتخابات سال 2016 به او 130 هزار دلار پرداخت کرده بود تا درباره این رابطه سکوت کند.

دونالد ترامپ در سال های دهه های 1990 و 2000 رابطه نزدیکی با جفری اپستاین داشت. رئیس جمهور آمریکا در آن زمان در منطقه «پالم بیچ» در ایالت «فلوریدا» با جفری اپستاین همسایه بود. دونالد ترامپ در سال 2002 در مورد جفری اپستاین گفته بود: «با جفری اپستاین به من خوش می گذرد. بنا به شایعات موجود او به اندازه من به زنان علاقه دارد در حالی که بسیاری از آنها جوان هستند.»

اکنون باید دید که آیا تحقیق در مورد اقدامات جفری اپستاین از جمله رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی منجر به افشای رازهای بیشتری از رسوایی های جنسی روسای جمهور آمریکا می شود یا خیر.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بیل کلینتون جنگ جهانی دوم آمریکا ترامپ رسوایی های جنسی آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان در ازبکستان با آزاد بیک نظربیک اف وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار راهکارهای تحقق اهداف تبیین شده توسط روسای جمهور در حوزه های تمدنی، فرهنگی و هنری به ویژه در سال 1403 بررسی شد.
 
در این نشست اسکندری سفیر کشورمان ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان در حوزه فیلم و سریال، اسناد و مستند سازی، کتاب، موزه، موسیقی،تجهیزات فنی حوزه فرهنگ، شهرک های سینمایی و غیره را تشریح کرده و بر آمادگی کشورمان جهت همکاری های مستمر تاکید کرد.

در  این دیدار همکاری برای گرامیداشت  مفاخر علمی به صورت مشترک و همکاری فرهنگی در نهادهای منطقه  ای و بین المللی نیز بررسی شد.

آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان نیز ضمن مثبت خواندن و روبه رشد مناسبات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی،  بودن همکاری های دو جانبه، فرهنگ و تمدن مشترک را زیربنای مناسبی برای تقویت همکاری در تمامی زمینه اعلام کرد.

وی گفت امیدوار است با تهیه برنامه اقدام مشترک در حوزه فرهنگ، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف مورد نظر روسای جمهور ازبکستان و ایران را تدوین کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس