Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قم از بازداشت کارمند اداره میراث فرهنگی به اتهام اخذ رشوه خبر داد. تاریخ انتشار: 09:06 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۰۹۰

کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از بازداشت کارمند اداره میراث فرهنگی به اتهام اخذ رشوه خبر داد و گفت: حسب گزارش اداره کل سازمان بازرسی استان قم، دستورات قضایی جهت تکمیل تحقیقات در این خصوص صادر و نهایتا متهم شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازداشت موقت به زندان معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده وی با صدور کیفرخواست جهت محاکمه به دادگاه کیفری ۲ استان قم ارسال گردید.

دادستان قم همچنین تصریح کرد: دستگاه قضا همواره مجری و گسترش دهنده عدالت در جامعه بوده و اکنون با توجه به فرمایشات و سیاست های ریاست قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اداری، مجموعه دستگاه قضایی قم از جمله دادستانی، سازمان بازرسی و ... بیش از پیش با جدیت و قاطعیت بر روند فعالیت های ادارات و نهادهای مختلف نظارت نموده و با متخلفین برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۵ متهم تخلیه غیرقانونی فاضلاب

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری متهم دستگاه قضا سازمان بازرسی استان قم میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏