Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@01:26:59 GMT

#گریس۱

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۸۹۳

#گریس۱

نفتکش گریس ۱ بالاخره رفع توقیف و آزاد شد. خبری که پنجشنبه منتشر و دیروز با اعلام تغییر نام، مقصد سفرش و البته تحریم کارکنان کشتی توسط امریکا تکمیل شد. ایرانی‌ها از پنجشنبه اخبار مربوط به این موضوع را با دقت پیگیری و در صفحات مجازی‌شان با هشتگ گریس ۱ منتشر می‌کردند. یگانه خدامی

بازار تحلیل و تبریک هم داغ بود: پویا رضوانی: «‏آقا کمی به امریکا رحم کنید تازه می‌خواست ‎گریس 1 رو ‎تحریم کنه اسمش رو به آدریان دریا تغییر دادن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تکلیف امریکا چیه؟ یعنی می‌خواد کشتی‌ای که وجود خارجی نداره رو تحریم کنه؟»، قباد: «‏وز وز هیچ مگس و خدای ناکرده خرمگس داخلی یا خارجی نمی‌تواند حلاوت و شیرینی، هماهنگی و یکدلی دستگاه دیپلماسی با نیروهای توانمند مسلح در بالاترین سطح درجهت آزادی کشتی ایرانی را خدشه دار کرده ومصادره به مطلوب کند، می تواند؟» مهدی مختاری: «‏تاریخ ایران چند بخشه؟ دو بخش: قبل از ‎گریس۱ و ‎گلوبال هاوک و بعد از ‎گریس۱ و ‎گلوبال هاوک»، حمیدرضا حبیبی: «‏خبراول:کوتاه بود و جانسوز! البته برای ‎نظام سُلطه، نفتکش ‎گریس۱ آزاد شد و این یعنی برگِ جدیدی از تاریخ، یعنی پایان آقایی کدخدایان جهان یعنی پایان ابرقدرت‌ها! خبر دوم: نفتکش انگلیسی هنوز در بند است! با این اعتبار نظامی در دنیا وقت آن رسیده اقتصادمان را سامان دهیم.»، ابوعلی سینا: «‏این خیلی خوبه که استراتژی اقتدار جواب داد و کشتی مون آزاد شد اما خسارت این مدتی که غیرقانونی توقیف شده چی؟ به نظرم یک مطالبه عمومی باید شکل بگیره»، میثم شرفی: «‎گریس۱ بدون کمک نیروهای مسلح در کنار فعالیت‌های دیپلماتیک آزاد نمی‌شد. هر کدام مکمل دیگری بود، گریس۱ با پرچم ایران یکشنبه صبح جبل الطارق را احتمالاً به مقصد یونان/ترکیه ترک می‌کند، البته مقصد نهایی همچنان نامشخص است»، مهرزاد عادل: ‏اسمت چیه؟ تا دیروز گریس بودم از امروز آدریان دریا. بچه کجایی؟ تا دیروز بچه پاناماسیتی از امروز بچه بندرعباس»، کبیر: «‏نفتکش کت‌بسته باز آید به ایران غم مخور».

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی