Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدریان بخشدار ماهیدشت  در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: جشنواره جشن خرمن همه ساله بعد از پایان برداشت مزرعه در کرمانشاه توسط کشاورزان روستا جهت شکر گزاری برگزار می‌شود و نزد خدا آرزو می کنند تا در آمد حاصله از کشاورزی در راه شادی خرج شود.

او گفت: این جشنواره  زیبا و باشکوه امسال در زمین ورزشی قمشه روستای سید یعقوب بخش ماهیدشت؛ با حضور مسئولین و همکاری هیات بومی محلی شهرستان کرمانشاه و خیل عظیم مردم از نقاط مختلف روستا و فرهنگ دوستان و هنرمندان کرمانشاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حیدریان بیان کرد :  از بخش‌های این جشن خرمن می‌توان به موسیقی کردی، هوره و شعر کردی، اجرای طناب کشی مردم اهالی روستا با همکاری هیات ورزش‌های بومی محلی شهرستان کرمانشاه، رژه ورزشکاران کاراته کار، اجرای موسیقی گروه سنتی ساز و دهل با هنر‌مندان گروه هلپرکه، دعای شکرگزاری و دیگر برنامه‌ها در پایان از مسئولین و کشاورزان نمونه روستا تقدیر بعمل آمد.

 به گفته بخشدار ماهیدشت این دومین سال برگزاری جشن خرمن و هشتمین جشنواره ورزش های بومی و محلی در ماهیدشت است .

حیدریان افزود: جشن برکت خرمن آیین کهن مردمان این سرزمین در ستایش پروردگار است  در این جشن محصولات کشاورزی   غذاهای سنتی و محلی به مهمانان  عرضه شد.


او ادامه داد: هم چنین خدمات پزشکی به صورت رایگان  شامل قند خون  فشار خون مشاوره  انجام شد و غرفه های صنایع دستی  نقاشی کودکان  کتابخوانی از دیگر بخش های این جشنواره زیبا بود.

 

انتهای  پیام/ز


برگزاری جشن خرمن در ماهیدشت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی

(تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد