Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:36:24 GMT

ارائه تخصصی های اشتغال زایی توسط دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۸۲۹

ارائه تخصصی های اشتغال زایی توسط دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه پیام نور با عباس رضایی استاندار اصفهان دیدار کرد.

در این دیدار محمدرضا زمانی با اشاره به اینکه مهارت افزایی در دانشگاه‌ها مورد تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: در این راستا دانشگاه پیام نور برنامه هایی را تدارک دیده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور با کانون کارفرمایان ایران قراردادی منعقد کرده است تا دانشجویان براساس تخصص تحصیلی خود دوره های کارآموزی را زیر نظر کانون کارفرمایان ایران بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: برای فارغ التحصیلان نیز با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تفاهم نامه ای را منعقد کردیم که براساس آن تخصصی که دانشجویان برای اشتغال زایی در زمینه خاص نیاز دارند، تعیین و آموزش های لازم توسط دانشگاه پیام نور به این دانشجویان ارائه می شود.

کد خبر 4694358 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور طرح اشتغالزایی کنکور 98 سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته منصور غلامی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی حسین توکلی وزارت بهداشت دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی آموزش پزشکی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، تظاهرکنندگان هوادار فلسطین و دانشجویان ضد جنگ، در اقدامی خودجوش روبروی منزل مینوشه شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا گردهم آمدند و شعار «شرمت باد» سر دادند.

این گردهمایی اعتراض آمیز به جای اقدام سنتی «فریاد پیش از امتحانات» برگزار شد که هر ساله همزمان با آغاز امتحانات نهایی در پایان سال تحصیلی اتفاق می افتد و دانشجویان برای تخلیه ی خشم خود تا سرحد مرگ فریاد می زنند! 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا