Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه استان سمنان در دیدار با آزادگان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ایثار و صبر آزادگان گفت: شما در دوران اسارت خود عظمت جمهوری اسلامی را حفظ کردید. ایستادگی و صبر شما افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آزادگان با خوشنامی دوران اسارت را سپری کردند، خوشنامی که به سختی بدست آمده حفظ آن نیز سخت‌تر است. مردم از شما آزادگان توقع دارند در همه صحنه‌های انقلابی جلو دار و الگو باشید تا خوش نامی شما حفظ شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بردباری آزادگان را برکت ولایت امیرالمونین دانست ادامه داد: همه کار‌های شما به برکت پیروی از ولایت و رهبری است و شما باید در این دوران نیز الگوی ولایت پذیری برای جوانان باشید روزعیدغدیر خم در کنار مردم در مراسم‌های مختلف شرکت کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این جلسه با بیان اینکه استان سمنان دارای ۲۴۶ آزاده از دوران دفاع مقدس و زمان انقلاب است گفت: از این تعداد ۵ آزاده متعلق به میامی، ۹۴ آزاده شاهرود، ۳۲ نفر از دامغان، ۶۸ نفر از سمنان، ۸ نفر از مهدیشهر، ۳ نفر از سرخه، ۳ نفر از آرادان و ۳۵ نفر از شهرستان گرمسار هستند.

حجت الاسلام حسن فریدون افزود: استان سمنان از لحاظ تعداد اسرا کمترین تعداد اسیر در بین استان‌های کشور را داشته و این نشان از تلاش و فداکای نیرو‌های استان تا آخرین قطره خون خود است.

اوتصریح کرد: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمان‌های ولایت فقیه و خط گرفتن برای ادامه راه در زندگی است.
در این دیدار جمعی از بازماندگان خاطرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام / م

جزئیات دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ایثار گران استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثار گران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری