Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، فراخوان سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در بخش‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، دیداری و شنیداری، بخش مردمی و دانشجویی و نیز بخش ویژه منتشر شد.

این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران استان سمنان در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید (شعار سال)، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی (طلاق، اعتیاد، بدحجابی و ...)، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی، بسیج و حوزه اقدام، چهل سالگی بسیج، مسایل صنفی خبرنگاران، دشمن‌‌شناسی و معامله قرن، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت و انقلابی‌گری، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و نشاط اجتماعی از موضوعات سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان است.

بخش مکتوب و خبرگزاری‌ها شامل مقاله، مصاحبه، گزارش، تیتر و یادداشت، بخش دیداری و شنیداری تولیداتی نظیر موشن‌گرافیک و انیمیشن، فیلم کوتاه و نماهنگ، مستند تلویزیونی، پادکست، عکس خبری، گزارش خبری و پوستر است.

در بخش مردمی و دانشجویی تولیدات عکس و فیلم موبایلی و بخش ویژه نیز تولید محتوی در فضای مجازی با موضوعات قید شده مد نظر است.

همچنین در فراخوان این جشنواره مهلت ارسال آثار تا ١٥ آبان امسال و مراحل شرکت در جشنواره را شامل دریافت فرم ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال جشنواره در شبکه‌های اجتماعی به نشانی ABOOZARFEST@ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و سازمان بسیج رسانه اعلام شده است.

متقاضیان شرکت در سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان می‌توانند آثار خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی aboozararfest,ir‌، حضوری یا پستی به نشانی سمنان بلوار نهضت، خیابان رسانه، ساختمان ١٤ واحد بسیج اقشار (ساختمان محب شاهدین) سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن جشنواره ابوذر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد