Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:18:56 GMT

«بیعت واژه‌ها» در فرهنگسرای خاتم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۶۷۷

«بیعت واژه‌ها» در فرهنگسرای خاتم

به گزارش خبرگزاری مهر این برنامه با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و در آن ضمن اجرای آیین شعر خوانی با موضوع ولایت و غدیر، ذاکرین اهل بیت نیز به مداحی می‌پردازند.

استاد غلامرضا سازگار، استاد قدرت چوپانی، محمود حبیبی کسبی، هادی جانفدا، قاسم صرافان و مجید لشکری از جمله شاعرانی هستند که در این برنامه گزیده‌ترین اشعار دینی و آیینی خود را به مناسبت عید غدیر خم قرائت می کنند و جواد حیدری مدیر مجمع شاعران اهل بیت(ع) و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر شعر «بیعت واژه‌ها» با همکاری آستان قدس رضوی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 روز یک شنبه 27 مرداد ساعت 17.30 به نشانی یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، پشت بوستان فارابی، سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207065 تماس بگیرند.

کد خبر 4694551 علیرضا جباری دارستانی

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر آئینی ادبیات فارسی غلامرضا سازگار عید غدیر خم کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات جهان گردشگری ترجمه روز خبرنگار ادبیات معرفی کتاب نقد کتاب اصحاب رسانه بازار نشر جشنواره کتابخوانی رضوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود