Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز شنبه در آئین استقبال از این دانش آموزان گفت: امسال ۱۱۱ هزار دانش آموز در مرحله مدرسه‌ای درسی و هفتمین جشنواره مسابقه‌های فرهنگی و هنری شرکت کردند که از این تعداد ۲هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مرحله استانی و ۲۲ دختر و ۱۱ پسر به مرحله کشوری راه یافتند.

غلامحسین حسینی افزود: ۶ دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله کشوری شامل امیرصادق قرجه مقام اول داستان نویسی، رضا خسرو خاور مقام اول وبلاگ، مهدی کشاورز رتبه دوم تکنوازی، شایان اسفندیاری مقام دوم طراحی پوستر، علیرضا پاریا و آریا جعفری مقام سوم بازی‌های رایانه‌ای را در این دوره از رقابت‌ها کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: محمدرضا دانایی‌فر در رشته رنگ روغن، مرتضی بازدیده کاریکاتور، علی حاجی‌پور فیلم کوتاه، مجید نوبخت خوشنویسی نستعلیق و محمدمهدی خوجانی در رشته شعر موفق به کسب مقام برگزیده کشوری شدند.

حسینی گفت: ۲۲ دانش آموزان دختر استان بوشهر نیز ۲۷ مردادماه جاری برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور اعزام می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: این استان در جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور همواره از استان‌های برتر کشور بوده است و امید می‌رود با موفقیت دانش آموزان دختر استان، امسال نیز از استان‌های برتر باشیم.

سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به مدت چهار روز با حضور یکهزار و ۷۰ دانش آموز منتخب پسر از سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه

در این مسابقه سالانه که در ۱۰ بخش رنگی، تک رنگ، منظره، سفری، چیدمان، دنیای حیوانات، زندگی روزمره، هنر بیجان، ریزنگار، قدرت و در سه رده سنی برگزار می‌شود، زهرا عطاریانی در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و در دو بخش منظره و زندگی روزمره در این نمایشگاه پذیرفته شده است.

امسال عکس‌های پذیرفته شده این نمایشگاه از میان ۱۶ هزار و ۱۷۱ عکس دریافتی از ۵ هزار و ۶۷۱ عکاس از ۴۳ کشور جهان انتخاب شده که ابتدا در شهر مسکو و سپس در چند شهر بزرگ از جمله سن پترزبورگ به نمایش عمومی درخواهد آمد. این نهمین موفقیت بین المللی این هنرآموز نوجوان ایرانی است.

علاقه‌مندان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس‌های منتخب از تاریخ ۲۶ تیرماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.noframes.photos.ru مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه