Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون حمل و نقل ترافیک شهر مشهد گفت: اولویت نخست متصل کردن ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری به یکدیگر است و در ارتباط با ایستگاه‌های دوچرخه سواری قرار بر کسب درآمد از این بخش و همکاری بخش خصوصی و شهرداری بود به این شکل که بخش خصوصی نسبت به تأمین دوچرخه‌ها اقدام و تابلوهای تبلیغاتی خود را بالای ایستگاه‌ها نصب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: موافقت با اجرای این برنامه در سال‌های گذشته انجام شد و نسبت به تحقق این امر اقدام کردیم اما پس از مدتی با مشکلات متعددی روبه‌رو شدیم که این موانع اجازه راه‌اندازی ایستگاه دوچرخه‌سواری را نداد؛ در هر صورت در این زمینه مجدداً پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک مشهد گفت: از دلایل عدم راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری می‌توان به مناسب نبودن دوچرخه‌ها، استقبال نکردن مردم، قیمت‌های بالای دوچرخه‌ها، نامطلوب بودن فضای تبلیغاتی آن و مواردی از این دست اشاره کرد که در صدد برطرف‌سازی این مشکلات هستیم.

کاظمی افزود: در ابتدای راه‌اندازی، شهرداری در ارتباط با برنامه بخش خصوصی اعتراض داشت و بخش خصوصی نیز از تکالیف شهرداری در مورد این ایستگاه‌ها ناراضی بود، به همین دلیل قرار بر برگزاری جلسات برای رسیدن به توافق کامل شد.

او  ادامه داد: پس از تشکیل پرونده توسط دادگستری، موضوع ایستگاه‌های دوچرخه مشهد در حال حاضر در مراجع قضایی مطرح است؛ در حال حاضر هم جلسات متعدد برگزار شده و شهرداری پیگیر این مساله است.   انتهای پیام//م.پ   ۳۸ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در مشهد ساخته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرداری دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود