Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:14:56 GMT

ضرورت فعال شدن کمیته اشتغال آزادگان در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۴۶۷

ضرورت فعال شدن کمیته اشتغال آزادگان در خوزستان

شریعتی بر ضرورت فعال شدن کمیته اشتغال آزادگان برای رفع مساله اشتغال فرزندان آزاده تاکید کرد و گفت: در این راستا دستگاه های اجرایی درصد ایثارگری را در استخدام ها رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (شنبه 26 مرداد) در دیدار با تعدادی از آزادگان میهن اسلامی با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان پش از تحمل سال ها رنج و مشقت و مجاهدت و ایثار با سرافرازی به کشور بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: آزادگان باری از دوش کشور برداشتند و منشأ خیر و برکت شده و با ایستادگی خود در کنار نظام با وجود همه مشکلات مایه سرافرازی کشور شدند.

 

وی بر ضرورت فعال شدن کمیته اشتغال آزادگان برای رفع مساله اشتغال فرزندان آزاده تاکید کرد و افزود: در این زمینه دستگاه های نظارتی باید در کنار دستگاه های اجرایی باشند و در صورت عملی نکردن مصوبات توسط دستگاه های اجرایی، دستگاه های نظارتی آنها را مکلف به رعایت درصد ایثارگری کنند.

 

وی در خصوص بیمه دی عنوان کرد: در جلسه ای به ریاست رئیس جمهور مساله بیمه دی و مسائل بنیاد شهید مطرح و ایشان دستور تشکیل کمیته ای به ریاست معاوت اول رئیس جمهور را داردند که امیدواریم هر چه سریع تر تشکیل و به امور بیمه دی رسیدگی شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر نماز جمعه خراسان جنوبي اردبیل خطبه نماز جمعه بیرجند شبستان یزد گلپایگان عید غدیر امام جمعه دیدار با آزادگان غلامرضا شریعتی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور در دیدار با نماینده مردم شریف دشت آزادگان، هویزه و بستا با تاکید بر تقویت روحیه جهادی برای ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، نشاندن لبخند شادی و رضایت بر چهره همه دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه و بستان، افزود: در دشت آزادگان ۱۲ مدرسه با ظرفیت ۴۷ کلاس درس درحال ساخت است.

سعیدی پور ادامه داد: در بستان ۸ مدرسه و در هویزه نیز ۸ مدرسه در حال ساخت است که با تکمیل آنها تا مهرماه امسال، ۷۱ کلاس درس به دانش آموزان این شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می‌گوید: در تلاش هستیم از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۷۰ کلاس درس در مهرماه ۱۴۰۳ به دانش آموزان تحویل خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان