Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر شنبه در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز استان مرکزی در اراک، ضمن ارج نهادن به فداکاری آزادگان و جانبازان سرافزار اظهار داشت: امروز پس از گذشت ۴۰ سال از جنگ تحمیلی و به اسارت درآمدن تعدادی از جانبازان و آزادگان سرافراز باید این حماسه و سرود پیروزی و ترنم نشاط انقلابی را باید در جوانان استمرار ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوانان و نسل های بعد باید فداکاری آزادگان را به خوبی درک کنند و بدانند امنیت پایدار  موجود در جامعه در گرو فداکاری رزمندگان بوده است، افرادی که به مقام رفیع شهادت نایل آمدند و بخشی که آزاده و جانباز شدند.

استاندار مرکزی افزود: جوانان امروز باید بدانند امنیت و افتخارآفرینی کشور در عرصه بین الملی، باعث شده نه تنها کشورهای دیگر بلکه دشمنان ما نسبت به اقتدار جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورند.

آقازاده عنوان کرد: این امنیت، پیروزی، وحدت، انسجام سرانجام کشوری است که مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد و یک وجب از خاک خود را نداد و پیروزمندانه از جنگ خارج شد و امروز دشمنان پس از گذشت سال ها از دوران جنگ اذعان می کنند که ایران توانست با پیروزی و اقتدار از جنگ خارج شود.

وی تصریح کرد: امروز فداکاری رزمندگان و آزادگان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به وجود آورده، به طوری که ایران نه تنها به عنوان قدرت منطقه ای بلکه به عنوان قدرت جهانی خود را مقابل قدرت های بزرگ همچون آمریکا مطرح کرده است.

استاندار مرکزی افزود: امروز قدرت ایران را آمریکا و حتی کاخ سفید نیز درک کرده و این پیروزی است که رزمندگان، آزادگان، جانبازان, شهدا و در استمرار آن خانواده هایشان برای کشور به ارمغان آوردند. این مهم جز با پیروی از مکتب اسلام و ائمه اطهار (ع)، امام حسین (ع)، معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه محقق نشده است.

آقازاده با اشاره به گله مندی رزمندگان و آزادگان نسبت به رسیدگی به درخواست هایشان اظهار کرد: گله مندی حق این افراد است و بنده معتقدم این نقص در بعضی از دستگاه های مرتبط و مسئول وجود دارد، کار بزرگ و عمل شایسته آزادگان و رزمندگان با این اقدامات کوچک فاقد جبران است.

وی افزود: تمامی ادارات و دستگاه های استان مکلف هستند به درخواست های جانبازان، آزادگان و خانواده آن ها با اولویت رسیدگی کنند البته شاید گاه موانعی پیش آید اما این ها دلیل برای برخورد دور از شان و انقلاب و جایگاه جانباز و آزاده در جامعه نیست.

استاندار مرکزی گفت: مسئولین نه تنها در شعار بلکه باید در عمل ثابت کنند، آزادگان از جایگاه والایی برخوردار هستند. امیدواریم با تشکیل جلسات مستمر با حضور نمایندگان آزادگان مشکلات آن ها را اولویت بندی و برطرف سازیم.

کد خبر 4694866

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران، با صدرنشینی مقتدرانه به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا راه یافت و برای راهیابی به جام جهانی و نیمه نهایی رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان شگفتی ساز خواهد رفت. 

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی ساز‌های هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد. 

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است