Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:00:45 GMT

اجتماع بزرگ " روز جهانی مسجد " در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۹۵۷

اجتماع بزرگ ' روز جهانی مسجد ' در همدان برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدی پیام مسجد را منشا و نیروی محرکه پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تکریم و تعظیم مسجد به عنوان خانه خدا نباید به فراموشی سپرده شود و این از الزامات امروز جامعه ما می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حجت الاسلام محمدرضا محمدی پیام» عصر امروز (26 مرداد)  در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران همدان با تبریک ایام ماه ذی حجه به برنامه های این ستاد اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته چندین جلسه با علما و بزرگان همدانی، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاهای بسیج برگزار شده است و در رابطه با اهمیت توجه به مسجد و لزوم رسیدگی به امور مسجد در آن به صورت کلی بحث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان. در این رابطه با هماهنگی های انجام شده اجتماع عظیمی با عنوان روز جهانی مسجد و با حضور امامان جماعت و جمعه استان، اعضا هیئت امنای مساجد و اماکن مقدسه، خادمان، فرماندهان پایگاه های بسیج، مسئولان کانون های فرهنگی و مسئولان هیئات حسینی در روز چهارشنبه 29 مرداد ماه ساعت پنج بعد از ظهر در مسجد جامع همدان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی پیام به تشریح اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت روزجهانی مسجد پرداخت و اظهار داشت: این روز که مصادف با سالروز تخریب مسجد الاقصی و عید غدیر است دارای چنیدن ابعاد مهم است که امیدواریم با همکاری و همراهی این عزیزان به آن دست پیدا کنیم.

 

وی تصریح کرد: در این گردهمایی یکی از اولویت های اصلی ما ایجاد هماهنگی بین ارکان مساجد و رفع اختلافات احتمالی در بین اعضا است.

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان با تاکید بر اینکه باید جایگاه مسجد در اسلام را در جامعه و خصوصا برای اعضا هیئت امنا مساجد شرح دهیم ابراز داشت: ابلاغ  قوانین و آیین نامه های لازم و کسب اطلاعات موجود و ثبت آن ها از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

وی مسجد را منشا و نیروی محرکه پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تکریم و تعظیم مسجد به عنوان خانه خدا نباید به فراموشی سپرده شود و این از الزامات امروز جامعه ما می باشد.

 

حجت الاسلام محمدی پیام آشنایی اعضا مساجد سطح استان و استفاده از تجربیات یکدیگر را یکی دیگر از اهداف این همایش مطرح کرد و یادآور شد: امیدواریم به زودی بزرگترین همایش و گردهمایی همچون مراسم حج را در زمینه اهل مسجد در مسجد الاقصی برگزار کنیم.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل نماز جمعه عید غدیر گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي شبستان یزد خطبه نماز جمعه استان همدان روز جهانی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا،مجریان طرح نور ( عفاف و حجاب) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها (صحن امام رضا علیه السلام)با حضور سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار می شود.

زمان برگزاری این اجتماع،پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ، ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان