Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس با بیان اینکه دانشکده شهید باهنر شیراز و شهرداری منطقه دو تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند، گفت: این دانشکده آماده ارائه خدمات مهارتی به کارکنان شهرداری‌، دستگاه‌های مختلف و شهروندان است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدجامعی امروز در حاشیه بازدید شهردار و معاونان منطقه 2 به همراه مدیربحران شهرداری شیراز از دانشکده شهید باهنر، با اشاره به تحصیل چهار هزار و 500 دانشجو در این دانشکده اظهار داشت: از بین 32 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی پنج رشته آن در بخش عمران، معماری و نقشه‌کشی است که  ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری و تعامل با شهرداری مناطق مختلف شیراز از جمله منطقه دو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشکده شهید باهنر شیراز در سیستان و بلوچستاناستاندارد آموزش مهارتی در استان بوشهر تدوین شدحدود 200 حق التدریس جدید جذب دانشگاه فنی و حرفه ای فارس می‌شود

جامعی بیان کرد: دانشکده شهید باهنر شیراز از سال 93 در اجرای پل‌ها و سایر طرح‌های عمرانی با شهرداری شیراز در زمینه مشاوره خدمات آزمایشگاهی مقاومت مصالح مشارکت داشته و آماده ادامه همکاری‌های بیشتر هستیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: دانشکده شهید باهنر شیراز دارای 30 عضو هیئت علمی و 450 مدرس مدعو است که مدرسان آن را افراد دارای مسئولیت در دستگاه های مختلف اجرایی و همچنین صاحبان و فعالان عرصه صنعت تشکیل می‌دهند که این سبب شده تجربیات محیط کار واقعی  و بازار را به دانشجویان انتقال دهند.

رئیس دانشکده شهید باهنر شیراز با اشاره به اینکه حدود 60 درصد سرفصل دروس در این دانشکده به صورت عملی و کارگاهی برگزار می شود.

وی افزود: افرادی در اینجا تربیت می شوند که به عنوان نیروی ماهر و آچار به دست پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند در بازار کار مشغول تحصیل شوند. این دانشکده دارای مهندسان و فارغ‌التحصیلان خوب است و دانش‌آموختگان آن نیز همواره عنوان می‌کنند بخش زیادی از دانش و مهارتی که دارند مربوط به این دانشکده است.

جامعی تاکید کرد: علاوه بر تربیت نیروهای متخصص در این دانشکده به دنبال انجام پژوهش‌های کاربردی و پرورش دانشجویانی خلاق و آگاه نسبت به مسائل جامعه هستیم.

رئیس دانشکده شهید باهنر شیراز بیان کرد: با ظرفیت‌های موجود در دانشکده باهنر شیراز در بخش‌های مختلف از جمله سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 320 نفر، خوابگاه، سلف سرویس، آزمایشگاه‌های خاک و مصاح، کارگاه‌های تخصصی جوش‌، نقشه‌برداری، دوره‌های مدیریتی و سایر حوزه‌هایی که مورد نیاز شهرداری و شهروندان باشد،‌ آماده ارائه خدمات هستیم.

وی به ظرفیت‌های موجود در بخش‌های فرهنگی از جمله مشاوره اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرداری منطقه دو در یک منطقه کمتر برخوردار آماده ارائه خدمات مختلف مشاوره‌ای به ساکنان این منطقه در خانه محله‌های موجود هستیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس افزود: همچنین آماده هستیم آموزش‌های مهارتی مورد نیاز به کارکنان شهرداری و شهروندان را نیز دنبال کرده و نسبت به اجرای آن در قالب آموزش‌های آزاد دانشگاه اقدام کنیم.

وی بیان کرد: با ظرفیت‌های موجود در دانشکده باهنر شیراز در بخش‌های مختلف از جمله سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 320 نفر، خوابگاه، سلف سرویس، آزمایشگاه‌های خاک و مصاح، کارگاه‌های تخصصی جوش و نقشه‌برداری آماده ارائه  دوره‌های مدیریتی و سایر حوزه‌هایی که مورد نیاز شهرداری و شهروندان باشد، هستیم.

دانشکده شهیدباهنر شیراز دانشکده‌ای خوشنام در بخش فنی و مهندسی کشور

شهردار منطقه دو شیراز  نیز اظهار داشت: دانشکده شهید باهنر شیراز یک دانشکده خوشنام در زمینه‌های مختلف به ویژه فنی و مهندسی است که از آن همواره به نیکی یاد می شود و می توانیم خدمات و مشاوره بگیریم تا شهرسازی نیز به صورت علمی دنبال شود.

مهران بهرامی‌نژاد افزود: دانشکده شهید باهنر شیراز با توجه به اینکه 17 هکتار فضای سبز، زمین ورزشی ، سالن‌های ورزشی، خوابگاه، سالن غذاخوری و سایر فضاهای فرهنگی و آموزشید می تواند در بخش های مختلف به  ویژه در شرایطی که بحرانی در شهر ایجاد می شود مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: به طور قطع با دانشکده شهید باهنر شیراز تفاهم نامه خواهیم نوشت و امیدواریم از این فضاها و ظرفیت های علمی که در آن وجود دارد، بهترین استفاده را داشته باشیم.

شهردار منطقه دو شیراز گفت: شهرداری همچنین از  کارگاه ها و آزمایشگاه های عمران و معماری و سایر کارگاه ها و آزمایشگاه‌های و معماری و سایر کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مورد نیاز  نیز بهره‌برداری‌های لازم را می برد تا به صورت علمی بتوان موضوع شهر و شهرسازی را در اجرای پروژه‌های مختلف دنبال کنند.

به گزارش تسنیم، شهردار منطقه دو شیراز به همراه معاونان خود در ابتدای بازدید از دانشکده شهید باهنر بر سر قبور مطهر شهید گمنام و شهید ولی نوری که در این دانشکده خاکسپاری شده حضور یافته و با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست

ایسنا/آذربایجان شرقی با شرکت ۱۸۰۰ دانش آموز تبریزی رکورد «بزرگترین اجتماع طناب زنی» کشور شکسته شد.

همایش بزرگ طناب زنی به مناسبت هفته سلامت توسط تربیت بدنی شهرداری منطقه یک تبریز و با همکاری باشگاه ورزشی شهرداری، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی در پارکینگ شماره ۲ ائل گلی برگزار شد.

در این همایش بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز شرکت کرده و طناب زنی کردند. 

پیش از این، رکورد ملی «بزرگترین اجتماع طناب زنی» با شرکت ۱۲۰۰ نفر متعلق به شهرستان قیامدشت استان تهران بود.

در پایان این برنامه ده‌ها دوچرخه و جوایز ارزنده از طرف شهرداری منطقه یک تبریز به قید قرعه به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز