Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:05:20 GMT

پنج واحد دندانپزشکی فاقد مجوز در خوی پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۹۶۲

پنج واحد دندانپزشکی فاقد مجوز در خوی پلمپ شد

حسن محمدامینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی و اخذ مجوزهای لازم، این تعداد واحد غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی می‌کردند، از فعالیت‌هایشان جلوگیری به عمل آمد.

وی اضافه کرد: این واحدها بدون اخذ مجوزهای لازم توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای و به صورت غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی و دندانسازی فعالیت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیگیری اداره نظارت بر درمان این دانشکده پس از اخذ مجوزهای قضایی پلمپ و متخلفان آن به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی در برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه درمان عزم جدی داشته و از مردم نیز درخواست می شود تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغوا کننده را نخورند.

وی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از اشاعه بیماری‌های عفونی و مسری مانند ایدز و هپاتیت، از رفتن به مراکز درمانی فاقد مجوز که بصورت زیرزمینی و مخفی بدون داشتن تابلوهای شناسایی فعالیت می‌کنند، خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در راستای تضمین ارائه خدمات درمانی ایمن به شهروندان نظارت بر واحدهای دندانسازی و دندانپزشکی به صورت جدی انجام می شود.

استفاده از شماره نظام پزشکی یا مجوز وزارت بهداشت باید مهمترین درخواست مراجعان پیش از انجام اعمال مختلف درمانی باشد که در برخی موارد مورد غفلت قرار می گیرد.

۸۱۳۵ /۳۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری مهر، استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی به ترتیب با تبدیل ۱۳.۳ درصد، ۱۳.۲ درصد، ۱۱.۸ درصد و ۹.۷ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا در صدر جدول تبدیل قرار گرفتند؛ همچنین در استان‌های بوشهر، خوزستان، کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان کمترین میزان تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا انجام شده است.

«بر اساس قانون باید تا ۲۵ اردیبهشت تمام مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شود.»

کد خبر 6097502

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور