Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد اساتید دانشگاه علمی کاربردی کرمان با ارزیابی انجام شده قادر به همکاری با دانشگاه نیستند گفت: ۱۶ مرکز فعال دانشگاه علمی کاربردی در استان داریم و سه مرکز جدید کاملا خصوصی هم استان ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محسن شمسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشگاه‌های مولود انقلاب است اظهار داشت: این دانشگاه به برگزاری دوره‌های لیسانس و فوق لیسانس و بر افزایش مهارت در بین دانشجویان تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه چشم‌انداز دانشگاه آموزش در محیط کار است گفت: امروز مشکل اصلی جامعه بیکاری و کمبود شغل بوده و بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌ها و فساد در جامعه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان با بیان اینکه اگر فردی مهارت لازم در یک شغل را داشته باشد هیچ وقت بیکار نمی‌ماند افزود: امروز اگر در بعد نظامی کشور موفق هستیم به‌دلیل آن است که مهارت تولید موشک را پیدا کردیم و بنابراین مهارت در هر کاری عامل موفقیت است.

وی با عنوان اینکه حدود 800 رشته متفاوت در دانشگاه جامع علمی کاربردی تدریس می‌شود بیان کرد: بسیاری از اینها بین‌رشته‌ای هستند و می‌توانند فرد را در هر شغلی که دوست دارد، دارای مهارت کنند.

انتقاد رسولی از بلاتکلیفی لایحه ساماندهی مراکز آموزشی علمی کاربردی شهرداریتوسعه اقتصاد عکس با رونمایی از استارتاپ "عکستیک" در دانشگاه جامع علمی کاربردیبیش از 300 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می‌کنند‌

شمسی با بیان اینکه در استان کرمان حدود 64 نفر خبره در رشته‌های مختلف داریم که دانشگاه خبرگی آنها را تایید کرده و از آنها برای تدریس و انتقال مهارت استفاده می‌شود گفت: تمامی مراکز دولتی دانشگاه علمی کاربردی در کشور تعطیل شدند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 16 مرکز فعال دانشگاه علمی کاربردی داریم افزود: سه مرکز جدید کاملا خصوصی در حال تاسیس در استان کرمان داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان با بیان اینکه 30 تا 40 درصد از اساتید گذشته با ارزیابی انجام شده قادر به همکاری با دانشگاه نیستند گفت: امسال آمادگی پذیرش 3 هزار و 500 دانشجو در مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان شده است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان