Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:48:27 GMT

دستگیری سارقان با ۱۲۶ فقره سرقت در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۷۰۷

دستگیری سارقان با ۱۲۶ فقره سرقت در تبریز

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم خودرو با ۱۲۶ فقره سرقت خبر داد. تاریخ انتشار: 15:12 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۶۰۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ" فرهنگ نوروزی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهرستان تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تبریز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۱ جانبازان تبریز حین گشت زنی، فردی را حین سرقت از خودوری پارک شده دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی انجام شده به همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران در بازرسی از محل اختفاء متهمان ۳ دستگاه خودرو سرقتی و مقادیر زیادی اموال مسروقه قطعات خودرو کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به ۱۲۶ فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به پلیس آگاهی استان تحویل شدند، افزود: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی و احراز هویت به مال باختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق سرقت میزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر