Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:32:21 GMT

«بانوی سردار» به عید غدیر رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۸۳۵

«بانوی سردار» به عید غدیر رسید

در این بسته خبری، اخبار مربوط به صداوسیما و سریال های روز کشور را مرور می کنیم.

«بانوی سردار» عیدغدیر به شبکه سه می‌رسد

مجموعه تلویزیونی «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و از تولیدات صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، از سه شنبه ۲۹ مرداد، هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‎کنندگی سعید مرادی در صداوسیمای مرکز چهار محال و بختیاری تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‎ای به قلم پرویز شیخ طادی نگارش شده است.

«بانوی سردار» به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی و مبارزه وی با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می‌پردازد. تربیت فرزندان دلیر وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی‌بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

این سریال درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و در بین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوانین ظالم را کوتاه کرد. بی‎بی مریم بختیاری خواهر سردار اسعد بختیاری و علیمردان خان بختیاری فرزند بی‎بی مریم نیز از مبارزان این دوره هستند.

پانته‌آ سیروس، حبیب دهقان‎نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، علیرضا دیلمی، فاطمه شکری و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

نویسنده و کارگردان این مجموعه پرویز شیخ طادی، تهیه‎کننده و مجری طرح سعید مرادی، مدیر تصویربرداری فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس و مدیر هنری مجید علی، مدیر تولید رحیم بیابانی، طراح چهره‎پردازی داریوش صالحیان، مدیر برنامه‎ریزی داریوش جهانگیری، دستیار اول کارگردان محسن حسن پور، طراح جلوه‌های ویژه میدانی حمید رسولیان، طراح بدلکاری علیرضا فتحی، صداگذار احسان افشاریان، تدوینگر مهدی مهرنیا و طراح تیتراژ آن دهقان محمدی است.

این مجموعه تلویزیونی از ۲۹ مرداد، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‎رود و بازپخش آن ۳۰ دقیقه بامداد، ۱۰ و ۱۴:۳۰ بعدازظهر روز بعد است.

نمایش سریال «بوعلی سینا» از شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما از ۳۰ مرداد مجموعه تلویزیونی تاریخی «بوعلی سینا» را روی آنتن می‌برد.

هم اکنون سریال «تفنگ سرپر» در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار دارد که آخرین قسمت از این مجموعه تلویزیونی سه شنبه ۲۹ مرداد ماه پخش می شود و از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه هر شب ۱۵ دقیقه بامداد سریال «بوعلی سینا»  پخش می شود.

«بوعلی سینا» که در سال ۱۳۶۴ به تهیه کنندگی منوچهر محمدی تولید شده، از جمله سریال های موفق دهه ۶۰ تلویزیون است که به زندگی بوعلی سینا دانشمند مشهور می‌پردازد.

کیهان رهگذار نویسنده فیلمنامه، کارگردان و تدوینگر این سریال است که پیش از آن، فیلمنامه سریال «سربداران» را نوشته بود. موسیقی این سریال ساخته فرهاد فخرالدینی و بازی دلنشین بازیگر نقش کودکی ابن سینا و امین تارخ در نقش بزرگسالی او، از جمله نقاط قوت شاخص این سریال بوده است.

علاوه بر امین تارخ، فیروز بهجت‌محمدی، محمد ابهری، جمشید لایق، اسماعیل محرابی، چنگیز وثوقی، سرور نجات‌الهی و سعید اویسی دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه به یاد ماندنی به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «بوعلی سینا» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب ساعت ۱۵ دقیقه بامداد از شبکه چهارسیما پخش و ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

سریال «در کنار هم ۲» به مرحله آهنگسازی رسید

 همزمان با پایان تصویربرداری بیش از ۸۰ درصد سریال «در کنار هم۲» امیر عباسیان آهنگسازی این سریال تلویزیونی را برعهده گرفت.

سریال «در کنار هم ۲»، با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال «در کنار هم۲»، آهنگسازی این اثر تلویزیونی توسط امیر عباسیان آغاز شده است و تدوین آن نیز توسط حسین باقری در حال انجام است.

«در کنار هم۲» با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزندپروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد اعتیاد و ... در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می‌شوند و ماجراهایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخــدر، کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که تهیه‌کنندگی آن را آرزو ابوحمزه و کارگردانی آن را داریوش جهانگیری برعهده دارند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسندگان: محمد عباس نژاد، شاهرخ باقری نژاد، ناظر کیفی: قاسم سیلسپور، کارشناس گروه تحقیق و گردآوری: حنانه شفیعی، مدیر برنامه ریزی: امیرحسین مدرس، دستیاران کارگردان: میثم بیدقی، علی شجاع، مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی، تصویربردار: رضا ثامری، نورپرداز: نوید عبدلی، دستیار تصویر: وحید ویسی، طراح گریم: محمود آسمانی، مجریان گریم: مینو قبادی، علی اژدری، دستیار گریم: شهین رضی پور، صدابردار: فرشید احمدی، دستیاران صدا: پدرام رمضانپور، کیانوش شفق، طراح صحنه: امیر بنایی، دستیار صحنه: فرزانه حسین خواه، مسئول لباس: مهسا امینی شکیب، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، عکاس: پریسان سهراب زاده، مدیر تدارکات: حمید آدینه وند، دستیاران تدارکات: حفیظ حبیبی، آرش یوسفی و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی.

«در کنار هم۲» این روزها مراحل تصویربرداری خود را در لوکیشن اصلی خانه ای قدیمی در منطقه شرق تهران سپری می کند.

«مانکن» از دوم شهریور توزیع می‌شود

سریال «مانکن» از دوم شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

در آستانه انتشار سریال«مانکن» در شبکه نمایش خانگی پوستر این مجموعه که توسط امین دایی طراحی شده، رونمایی شد.

«مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی، نویسندگی بابک کایدان و سرمایه گذاری علی طلوعی که روزهای آخر فیلمبرداری را سپری می کند از دوم شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند ... .

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی و همایون ارشادی و با هنرمندی لیندا کیانی و شبنم قلی خانی و معرفی محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت صدا و سیما مانکن شبکه سه سیما شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه این رژیم درباره بستن دفاتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین‌های اشغالی را اجرایی کرد.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی یورش برد و این دفتر را تعطیل کرد.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: بازرسان وزارت ارتباطات تحت حمایت پلیس وارد دفتر شبکه الجزیره در قدس شدند و تجهیزات آن را مصادره کردند.

همچنین کرعی ویدیویی را از یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی و مصادره تجهیزات آن منتشر کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این اقدام گفت: از وزیر ارتباطات به دلیل نقشش در بستن دفاتر شبکه الجزیره تشکر می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که خبرنگاران الجزیره به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده و به اقدام علیه نظامیان صهیونیست تحریک کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

کد خبر 6097534

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو