Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@12:53:25 GMT

مهم‌ترین امر اسلام در تجلیگاه غدیر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۱۴۴

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج از زرندیه با بیان اینکه عید غدیر تجلی مهم‌ترین امر اسلام یعنی امامت و ولایت است اظهار داشت: به گفته رسول خدا روز غدیر خم برترین عید‌های امت است و آن روزی است که خداوند بزرگ دستور داد برادرش علی ابن ابی طالب به عنوان پرچمدار امت منصوب شود تا بعد از پیغمبر مردم توسط او هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرندیه با تاکید بر آنکه هیچ پیغمبری به رسالت نرسید مگر آنکه با غدیر بیعت نموده است تصریح کرد: اجر و مزد زحمات و تلاش‌های بیست و سه ساله پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر به آن حضرت اعطا شد؛ روزی است که دین مومنان کامل شده و خداوند نعمت را بر تمامی انس و جن به اکمال رسانده است.
حجت الاسلام اکبر قنبری روز غدیر را، روز ولایت و روز برادری دانست با بیان برخی از اعمال روز غدیر یادآور شد: در میان اعمال وارد شده در عید غدیر مساله اطعام و افطاری دادن دارای فضیلت بیشماری است که در برخی از روایات اطعام دادن در روز غدیر برابر است با اطعام صدهزار پیامبر، صدیق و شهید می‌باشد.
وی افزود: باید تلاش بکنیم با رفتار‌های زیبا و نشاط انگیز طعم شیرین عید را به همه بچشانیم و با صله رحم در این روز، احوال خویشان و اطرافیان خود را بپرسیم و این سنت و این سنت حسنه برای نسل‌های آینده هم به یادگار بماند.
حجت الاسلام قنبری با تاکید بر اینکه شیعه بودن سعادت کوچکی نیست خاطر نشان کرد: هر وقت در زندگی گرهی به کارمان افتاه است از مولا مدد گرفته ایم و لذا امیدواریم روز برگزیده شدن مولا امیر المومنین علی (ع) به ولایت و وصایت پیغمبر را با برگزاری جشن‌های باشکوه، شکرگذار و قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرندیه بازسازی وقایعی که در غدیر رخ داده است را یکی از کار‌های مهمی که می‌توان در این ایام انجام داد دانست و گفت: این امر علاوه بر اینکه در دل و ذهن مردم ماندگار می‌شود می‌تواند برای نسل‌های بعدی به عنوان یک برنامه سازنده و تاثیرگذار به یادگار بماند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم