Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:35:20 GMT

پشت پرده جدایی دبیر هیات فوتبال تهران چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۴۳۰

پشت پرده جدایی دبیر هیات فوتبال تهران چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با منتشر شدن تصاویر ثبت قرارداد سرخابی‌ها دیگر خبری از رضا عابدینی، مرد همیشه در صحنه هیات فوتبال استان تهران نبود.به همین دلیل پیگیر احوال او شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده که او دیگر در تصاویر و زمان ثبت قراردادها حضور ندارد.مردی که خودش تاریخ زنده هیات فوتبال تهران است و قراردادهای بسیاری را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*زمان ثبت قرارداد است، اما شما در عکس‌ها حضور ندارید، آیا اتفاقی افتاده است؟

هنوز در هیات فوتبال هستم، اما آقای دکتر (شیرازی) صلاح دانستند که آقای تیموری و فدایی در نقل‌وانتقالات شرکت داشته باشند؛(پس از چند ثانیه مکث)اما اگر راستش را بخواهید از امروز دیگر در هیات فوتبال حضور ندارم!

*خودتان تصمیم به جدایی گرفتید یا اتفاق دیگری افتاد؟

نه؛ خودم خواستم و از هیات بیرون آمدم و شاید بعد از انتخابات دوباره برگشتم.

*انتخابات هیات فوتبال نزدیک است.حاشیه های زیادی وجود دارد و خیلی ها بر این باورند که دارند مهندسی می کنند تا گزینه ای خاص رای بیاورد.نظر شما در این باره چیست؟

ابتدا باید به این فکر کنیم که 13 کاندید حضور دارند و خود این نفرات هم می‌دانند که فقط سه یا چهار نفر می‌توانند، این کار را انجام بدهند. مردم بهتر آن‌ها را می‌شناسند و عملکردشان را می‌دانند. حدود 45 نفر که شامل نماینده باشگاه‌های بزرگ هم می‌شود رای می‌دهند و شهرستان‌های دارای فرمانداری هم می‌توانند رای بدهند. درباره مهندسی هم باید گفت که در دو مجمعی که من برگزار کردم حاشیه‌ای ایجاد نشد و تعویقی نداشتیم و حالا هم دبیر مجمع آقای تیموری‌ است. من نمی‌توانم بحث مهندسی را باز کنم چراکه مردم خودشان به این موضوع آگاه هستند و تشخیص می‌دهند.

*الان چند سالی می شود که شیرزای رییس هیات فوتبال است.این حقیقت دارد که این هیات به صورت خانوادگی اداره می‌شود؟

 دکتر (شیرازی) یازده سال پیش زنگ زدند و من در جمله اول گفتم «مگر شما من را می‎شناسی؟» خیلی‌ها همان ابتدا بله را می‌گویند و به هیات می‌روند. من تیموری را به‌عنوان کارمند توابع به هیات فوتبال بردم و با عملکردی که ایشان نشان داد، به بخش روابط عمومی رفت و الان در این قسمت هم فعالیت می‌کنند. درمورد بحث خانوادگی بودن هیات فوتبال چیزی است که همه‌می‌دانند را چرا من بگویم؟ از خودشان بپرسید.البته پسر ایشان از روزهای نخست حضور داشتند و چند وقتی هم برادرشان پیش ما بودند. اگر شخص دیگری حضور داشته، شاید جای دیگری بوده است و من اطلاعی ندارم.

*برای انتخابات کاندیدا شدید؟

به‌خاطر احترام و نان و نمکی که با آقای دکتر خوردیم، تصمیم گرفتم تا زمانی که ایشان حضور دارند، کاندیدا نشوم.

255 251

کد خبر 1290767

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال نفتکش گردشگری محمد یزدی محمدجواد ظریف سینمای ایران استان اردبیل دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند