Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سومین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دختر کشور با پیروزی تیم‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری و منطقه آزاد اروند در آبادان پیگیری شد.

در روز سوم این رقابت‌ها ابتدا از ساعت ۹ صبح، منتخب استان گیلان موفق شد کرمان را با نتیجه ۶۵ بر ۴۴ از مقابل بردارد.

در دومین مصاف روز سوم نیز، چهارمحال و بختیاری و یزد به دیدار هم رفتند که دختران زاگرس‌نشین موفق شدند نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها با نتیجه ۶۳ بر ۴۵ جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین دیدار روز سوم، منطقه آزاد اروند پذیرای کردستان بود که میزبان این مسابقات، موفق شد با نتیجه ۵۸ بر ۴۲ برابر میهمان خود به برتری دست یابد.

با نتایج کسب شده در سومین روز این مسابقات، دو دیدار منتخب منطقه آزاد اروند مقابل تیم‌های کرمان و گیلان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سرنوشت تیم قهرمان این دوره از  رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.

این مسابقات فردا دوشنبه در سالن کوثر آبادان پیگیری خواهد شد که در نخستین دیدار روز چهارم، گیلان به مصاف یزد می‌رود، منطقه آزاد اروند در دومین دیدار پذیرای کرمان است و کردستان در آخرین دیدار این روز مقابل چهارمحال و بختیاری صف‌آرایی می‌کند.

۴۶

کد خبر 1290848

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بسکتبال استان خوزستان ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف نفتکش گردشگری سینمای ایران استان اردبیل محمد یزدی استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند