Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی در پیامی که توسط سردار "معصوم بیگی" برای آزادگان سرافراز میهن اسلامی قرائت شد، گفت: عزت امروز ایران اسلامی در دنیا را مدیون صبر و استقامت آزادگان عزیز در اردوگاه های رژیم بعثی هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار" مهدی معصوم بیگی" در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز میهن اسلامی با تبریک میلاد امام هادی (ع) و تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم گفت: 26 مرداد ماه سال 1369 در حقیقت روز بزرگی برای ملت ایران بود، روزی که برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات مردم این مرز و بوم افزوده شد و در این روز آزادگان عزیز به میهن خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیام سردار اشتری برای آزادگان
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: سردار "حسین اشتری"، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از برگزاری مراسم در تماس تلفنی که با من داشتند عنوان کردند، سلام مرا به تمام آزادگان سرافراز میهن اسلامی برسانید و به آنان بگویید، عزت امروز ایران اسلامی در دنیا را مدیون صبر و استقامت آزادگان در اردوگاه های رژیم بعثی هستیم و همیشه خود را وامدار این عزیزان می دانیم.
سردار معصوم بیگی، بیان کرد: فرمانده ناجا تاکید کردند که این روز را از طرف وی به شما تبریک گفته و همچنین دعاگوی شما بوده و از همه شما بزرگواران التماس دعا داشتند.

امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه یاد شهدای آزاده ای که در اسارت و در زیر شکنجه های بیرحمانه بعثیون جان به جان آفرین تسلیم کردند را گرامی داشت و گفت: این عزیزان دلاورمردانی بودند که هرگز برای دشمن قد خم نکرده و تا آخرین نفس پای اعتقادات و ارزش های والای الهی ایستادند و مقاومت کردند.
وی به تشریح علت انتخاب عنوان آزادگان برای اسرای ایرانی در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: هرکسی که پای خود را روی نفسش گذاشته و از تعلقات دنیا بگذرد و پشت پا به تعلقات دنیا و مافیای آن بزند و همه وجودش را صرف خدمت کند و تا مرز شهادت هم پیش برود او آزاده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: بی شک سرور آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) است چرا که او از همه هستی خود گذشت و جان خود و فرزندانش را تقدیم کرد تا دین و ارزش های اسلام زنده بماند و آزادگان عزیز هم همین مسیر را دنبال کردند، یعنی همه هستی خود را برای دفاع از دین اسلام، شرافت و ارزش ها، وطن و مردم در طبق اخلاص گذاشتند و این معنی آزادگی است.

درس بزرگ آزادگان برای جوانان و نوجوانان امروز
سردار معصوم بیگی، مقاومت آزادگان در سلول های رژیم بعثی را درس بزرگی برای جوانان امروز دانست و بیان کرد: آزادگان عزیز در سخت ترین شرایط و بدترین شکنجه ها درس و پیام بزرگی، آزادگی و شرف آموختند، درسی که معتقدم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری باید جوانان و نوجوانان امروز ما آن را بیاموزند و بدانند که ما در چه شرایطی قرار داشتیم و چگونه پیروز شدیم.

نتیجه هر مقاومتی پیروزی است
فرمانده انتظامی استان اصفهان، نتیجه و محصول هر مقاومتی را پیروزی عنوان کرد و گفت: از آزادگان آموختیم که چگونه می توان مسیر پیروزی را هموار کرد و چگونه می شود در مقابل دشمن مستکبر صبورانه ایستاد و سرو قامت ماند.

دشمن جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در حقیقت بخشی از پیروزی ما در دوران دفاع مقدس در میدان نبرد، در سلول های اسارت و بخش دیگر هم از طریق پشتیبانی مردم از رزمندگان رقم خورد و اگر امروز دشمن جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد به خاطر همان مقاومت و ایستادگی است که ملت ایران در دوران دفاع مقدس انجام دادند.
وی افزود: بعد از ورود آزادگان و خاطراتی که برای ما از دوران اسارت خود تعریف کردند آموختیم که اگر می خواهیم ذلت نپذیریم باید مقاوم باشیم.
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: ملتی هستیم که در اسارت و غیر اسارت دارای حریت و آزادگی هستیم و از ارزش های خود دفاع می کنیم و شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند برای اینکه این کشور همیشه آزاد و سرافراز باقی بماند مصداق های بارزی برای این ادعا هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقاومت آزادگان سلول رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای مقابله با دشمن صهیونیستی و حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان، بامداد پنجشنبه حمله پهپادی به یک هدف مهم در بندر ایلات در فلسطین اشغالی انجام داده است.

مقاومت اسلامی عراق پیش تر نیز اعلام کرده بود که هدف مهمی را در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه هدف حمله پهپادی قرار داده است.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

گفتنی است؛ گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی