Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر(عج) پیشاهنگی حصارک کرج از برپایی چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم خبر داد و گفت: این آئین با محوریت دهه ولایت و امامت برگزار شد.

« حجت الاسلام جلالوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی چهارمین محفل انس با قرآن کریم گفت: این آئین همزمان با شام میلاد امام هادی علیه السلام با حضور اقشار مختلف و قاریان بین الملی و استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر، افزود: کانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر (عج) میزبان چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود، که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و مشارکت اتحادیه و موسسات قرآن و عترت استان و خادمیاران رضوی در مسجد جامع ولی عصر پیشاهنگی خادمیاران رضوی و با حضور قاریان استانی و بین المللی برگزار شد.

 

 

وی افزود: به مناسبت سالروز بازگشت آزدگان سرافزار به میهن اسلامی به رسم ادب و احترام یکی از آزادگان محترم که در مراسم حاضر شدند.

 

به گفته وی، « ناز علی عابدی» یکی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس طی این مراسم تقدیر، تشکر و قدردانی شد و در ادامه هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد.

 

در ادامه مراسم با مولودی خوانی و مدیحه سرایی مداحین اهل بیت و شادی و سرور و جشن دهه ولایت و امامت و همزمان با شام ولادت امام هادی علیه السلام و با توجه به واقع بزرگ عید غدیر و امامت و ولایت و جایگاه مهم قران و تلاوت آیات آسمانی این مراسم برگزار شد.

 



 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر گلپایگان خبرگزاری شبستان عید غدیر خطبه نماز جمعه دهه ولایت و امامت عید غدیر خم خراسان جنوبي بیرجند کرسی تلاوت قرآن کرسی تلاوت قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر سه شنبه در نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدارک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کردک در حال حاضر ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و بیش از ۲۵۰۰ جلسه قرآن به صورت روزانه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مسؤول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نوزدهمین آزمون سراسری مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در سه رشته ۱۰ جز و ۲۰ جز و کل قرآن همزمان با سراسر کشور روز ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: اعطا مدرک تخصصی یکی از خدمات ویژه است که برای حافظان در نظر گرفته شده است و در این مرحله نوزدهمین آزمون برگزار خواهد شد.

رمضانی بیان کرد: حافظانی که اهتمام به حفظ قرآن داشته باشند برای ۱۰ جز مدرک دیپلم علوم قرآنی، ۲۰ جز مدرک لیسانس علوم قرانی و حفظ کل مدرک دکترا داده می‌شود.

خراسان رضوی دارالقران ایران است

مسؤول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استان خراسان رضوی دارالقران ایران است، گفت: هیچ استانی این حجم از قاریان و حافظان را ندارد و در این آزمون با ۱۶۱۷ نفر ثبت نام رتبه اول را در کشور از نظر تعداد شرکت کننده داریم.

وی از افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سالهای گذشته خبر داد و افزود: آزمون در هفت حوزه تربت جام، سبزوار، نیشابور، کاشمر، خواف و مشهد در ۲ حوزه خواهران و برادران برگزار می‌شود که در سالهای قبل فقط یک حوزه در استان داشتیم.

رمضانی گفت: برای شرکت در آزمون تأمین هزینه‌های برگزاری از خود حفاظ مبلغی گرفته شود، ولی علی رغم این موضوع تعداد بیشماری شرکت کردند.

کد خبر 6086796

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد