Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@20:36:27 GMT

هافبک برزیلی میلان و رد پیشنهاد PSG

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۵۴۹

هافبک برزیلی میلان و رد پیشنهاد PSG

لوکاس پاکوئتا، هافبک جوان و برزیلی میلان در این تابستان مایل به ترک روسونری نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در زمستان سال قبل بود که پاکوئتای جوان با اصرار رینو گتوزو از فلامینگو راهی میلان شد و این هافبک در چند ماه اخیر به قدری در سری آ خوب بازی کرده که به ترکیب تیم ملی برزیل نیز راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال با تلاش فراوان لئوناردو انجام شد و حالا او اخیرا مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن شده است. کالچومرکاتو مدعی شد فرانسوی ها قصد دارند برای خرید لوکاس پاکوئتا وارد عمل شوند و لئوناردو نیز این ماموریت را بر عهده دارد اما پاسخ هافبک برزیلی به هموطن خود منفی خواهد بود. پاری سن ژرمن قصد دارد در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات برای خرید پاکوئتا با مدیران میلان وارد مذاکره شود اما بعید است قادر به جذب این هابک خلاق باشد.

لوکاس پاکوئتا در دوران حضور در فلامینگو مورد توجه رئال مادرید نیز قرار داشت اما این هافبک جوان به پیشنهاد تیم مطرح اسپانیایی نیز پاسخ منفی داد و اخیرا مدعی شد قصد دارد به دوران حضور خود در میلان ادامه دهد.

روسونری که در سالهای اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته، فصل بعد هم جایی در رقابت های اروپایی ندارد و در حال حاض امیدوار است با تقویت در بازار تابستانی و استخدام مارکو جامپائولو، بتواند فصل بعد حداقل قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بعد از چند فصل باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پاکوئتا فوتبال پاری سن ژرمن آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که در نیم فصل دوم و با حل مشکلات گذشته پیرامون عدم دریافت مطالباتش به جمع شاگردان نکونام اضافه شده بود، چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت و دوری از شرایط تمرین، نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

در تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، همسر و فرزندان رافائل سیلوا نیز خود را به محل تمرین تیم رسانده و با نشستن روی سکوهای کمپ مرحوم حجازی، نظاره گر تمرین امروز آبی ها بودند.

خانواده سیلوا که از محبوبیت خاصی نیز میان هواداران برخوردار هستند، از سوی تماشاگران حاضر در کمپ حجازی مورد تشویق قرار گرفتند که با واکنش همسر مدافع برزیلی نیز همراه بود.

سیلوا نیز در حاشیه تمرین امروز، به صورت انفرادی به نرم دوی دور زمین پرداخت ولی پس از هجوم تعداد زیادی از هواداران استقلال به درون زمین، مجبور به قطع زودتر از موعد تمرینات انفرادی اش شد.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ پاسخ رسانه برزیلی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد