Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@16:30:29 GMT

کشف 12 کیلو گرم تریاک در رودسر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۴۱۶

کشف 12 کیلو گرم تریاک در رودسر

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ " احداله احدی " با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خودرو پژو 405 متهم در شهرستان رودسر شناسایی و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر 12 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم 43 ساله به همراه همدست 39 ساله‌اش دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو خودرو رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان