Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:48:25 GMT

مشکلات ارتباطی شهرستان ابرکوه بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۷۵۱

مشکلات ارتباطی شهرستان ابرکوه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی شهرستان ابرکوه که با حضور صباغیان نماینده مردم شهرستانهای مذکور، کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولان مخابرات و این شهرستان در مخابرات ابرکوه برگزار شد به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان ابرکوه  پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در ادامه سخنانش به تشریح آخرین وضعیت ارتباطی و مخابراتی دیگر شهرستان های حوزه انتخاباتی صباغیان اشاره کرد  و افزود: در هفته دولت امسال در این 5 شهرستان  34 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر 29 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

همچنین در این نشست سرپرست مخابرات در خصوص تاسیس و توسعه ارتباطات روستایی از محل اعتبارات طرح خدمات اجباری(USO)توضیحاتی را بیان کرد و افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری های لازم را  برای حل مشکلات روستایی انجام میدهد .

 صباغیان نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از  تلاش های همکاران و کارکنان مجموعه مخابرات منطقه یزد ،مواردی را برای توسعه خدمات مخابراتی و  بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای حوزه انتخابیه خود مطرح و بر رفع مشکلات ارتباطی این حوزه تاکید کرد.

زارع سرپرست مخابرات در سفر به شهرستان ابرکوه از دفاتر ICT روستایی و مرکز مخابرات این شهرستان بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و و مسایل ایشان قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مخابرات مشکلات نماینده مردم یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به تشریح آمار مقایسه‌ای وضعیت زنان سرپرست خانوار در استان کرمانشاه پرداخت و گفت : بر اساس نتایج سرشماری‌های عمومی نفوس و مسکن در ۱۳۹۵ درصد زنان سرپرست خانوار با افزایشی معادل ۶.۲۱ برابر به ۱۲.۷ درصد رسیده است.

وی افزود: این درصد در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۳.۱ درصد بوده که نسبت به با میانگین کشوری ۰.۴ بالاتر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ آمار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی در کرمانشاه پنج هزار و ۷۸۰ خانوار معادل ۷.۶ درصد کل زنان سرپرست خانوار استان است.

شهبازی مهم‌ترین دلیل تقاضای حمایت از سوی زنان سرپرست خانوار این استان را فوت سرپرست خانوار با بیش ۵۲.۶ درصد و بعد از آن به ترتیب طلاق با حدود ۲۲.۴ درصد، از کار افتادگی سرپرستان خانوار با ۱۵ درصد، دختران خودسرپرست و سرپرست خانوار هشت درصد و همچنین اعتیاد و زندانی بودن با حدود ۲ درصد اعلام کرد.

وی به مشکلات مسائل مبتلا به زنان سرپرست خانوار کرمانشاه پرداخت و افزود: اساسی‌ترین آن، مسئله مسکن است به طوری که ۲ هزار و ۹۵۵ بانوی سرپرست خانوار در این استان فاقد مسکن شخصی هستند.

شهبازی اضافه کرد: بالا رفتن هزینه‌های اجاره‌بهاء و خرید مسکن، این زنان را مجبور به زندگی در حاشیه شهر خواهد کرد که آسیب‌های اجتماعی را برای این گروه افزایش می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به دیگر مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: بیکاری و یا اشتغال کاذب، مشاغل فصلی، کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی و خدماتی در منزل بدون چتر حمایتی قانون کار و بیمه و در محیط‌های بعضاً نامناسب و ناایمن از نظر استاندارد با دستمزد ناکافی از دیگر مشکلات این قشر است.

وی تاکید کرد: همه این مشکلات موجب پس‌رفت رفاه زندگی و کاهش سلامت جسم و جان زنان سرپرست خانوار می‌شود که چالش توانمندسازی پایدار را به همراه خود دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان