Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امروز(دوشنبه) تالار حافظ روز پر رفت و آمدی را تجربه کرد؛ به طوری که در ابتدای ساعات معاملاتی سفیر اتریش در ایران به همراه هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش از بورس تهران بازدید کردند و زنگ آغاز معاملات را به صدا درآوردند؛ علاوه بر این قرار است ۲۰ درصد از سهام شرکت غلتک‌سازان به عنوان چهارمین عرضه اولیه بورس تهران در سال ۱۳۹۸ امروز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرام سلطانی - رئیس اتاق مشترک بازرگانی  ایران و اتریش -  که امروز در تالار حافظ حضور داشت، درباره دیدار سفیر و هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش از بورس تهران، گفت: هماهنگی‌هایی انجام شد که سفیر اتریش به همراه هیات مدیره اتاق مشترک ایران و اتریش از بورس اوراق بهادار تهران دیداری داشته باشند. عملا این دیدار می‌تواند زمینه‌ای برای همکاری بین بورس ایران و اتریش باشد.

وی ادامه داد: قصد داریم برای همکاری‌های دوجانبه، هماهنگی‌های لازم را در ایران انجام دهیم و در سفری که در مهر ماه هیات اقتصادی ایران به وین اعزام می‌کنیم برای همکاری متقابل بورس تهران و بورس وین مسئولان شرکت بورس در اتریش حضور یابند و مذاکراتی بین دو طرف صورت بگیرد.

سلطانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این همکاری در راستای سرمایه‌گذاری است یا همکاری‌های فنی، گفت: در ابتدا می‌توانیم انتظار داشته باشیم همکاری‌های فنی بین دو بورس تهران و وین اتفاق بیفتد. همچنین  در ادامه تبادل اطلاعات و تجارب و همکاری‌های نهادی بین دو بورس رخ دهد و در آینده که تنگناهای ناشی از تحریم برداشته شود این تفاهم می تواند زمینه‌ساز ورود سرمایه‌گذاران اتریشی به بورس ایران باشد.

بورس تهران و وین می‌توانند با هم همکاری داشته باشند

او در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه با توجه به شناختی که از طرف اتریشی دارید چقدر مطمئن هستید که این دیدار به همکاری های مشترک عملی بینجامد؟ بیان کرد: سابقه رابطه ایران و اتریش طولانی است و عموما هم در روابط دو کشور حسن اعتماد دو جانبه وجود دارد و اتریش از معدود کشورهای اروپایی است که در تمام این سال ها با ایران روابط خوبی داشته است و اگر بخواهیم کشور اروپایی را مثال بزنیم که در طی این سال ها کمترین مشکل و کمترین اختلال در روابط را با ایران داشته می توانیم اتریش را مثال بزنیم به همین لحاظ استعداد این طور همکاری ها قطعا وجود دارد و دولت و بخش خصوصی اتریش هم از سالیان دور این ارتباط را با ما داشته اند و ما به این موضوع خوشبین هستیم که اگر موانع و تنگناها برطرف شود زمینه توسعه همکاری ها به سرعت ایجاد شود.

اشتفان شُلتس - سفیر اتریش در ایران - نیز در پاسخ به اینکه هدف شما از دیدار از بورس اوراق بهادار تهران چیست؟ گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری درباره حمایت از بخش خصوصی و اینکه یکی از راه‌های توسعه اقتصاد حمایت از شرکت های کوچک و متوسط در بورس است، خواستیم که ملاقاتی با مسئولان بورس ایران داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به این منجر می شود که اتریشی‌ها در طراحی بهتر هسته معاملات به ایران از نظر علمی کمک کنند؟ اظهار کرد: این بستگی به نظرات طرف ایرانی دارد ما امکانات را در این مورد به ایران معرفی می کنیم.

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پدرام سلطانی بورس اتریش تالار حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است، گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان و محدوده اجرا است.

به گزارش مشرق، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری