Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:03:39 GMT

آغاز فرآیند راه‌اندازی کافه های کارآفرینی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۹۱۵

آغاز فرآیند راه‌اندازی کافه های کارآفرینی در زنجان

طیب جعفری روز دوشنبه با بیان اینکه امروز کاهش نرخ بیکاری به ویژه در بین جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از مسائل مورد توجه دولت است، افزود: راه‌اندازی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در سطح استان با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای به کارآفرینان،کارفرمایان، تعاونگران و جوانان بیکار می‌تواند در رفع مشکل بیکاری نقش بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کافه های کارآفرینی با داشتن مکانی حداقل ۱۰۰ متر مربع و با امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت ، تلفن و تلویزیون محل هایی هستند که در آن، تیم ها و گروههای مختلف اعم از نخبگان، صاحبان ایده، استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در کنار هم، موضوع  کارآفرینی را دنبال کرده و با یکدیگر به تبادل اطلاعات و خلق ایده می پردازند.

جعفری هدف از راه‌اندازی کافه کارآفرینی در استان را ایجاد فضایی جهت برقراری هرچه بهتر تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان، مسئولین دولتی، سرمایه گذاران و دانشجویان عنوان کرد..
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین از کانون کارآفرینان استان و مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی دارای مرکز شتابدهندگی خواست، جهت راه اندازی کافه کارآفرینی ، درخواست خود را به منظور طرح در هیات فنی صدور مجوز استان ارائه کنند.

۳۰۸۸ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل تعاون کار و رفاه اینترنت تلفن سرمایه گذاران مراکز مشاوره قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد