Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:18:48 GMT

«علی از زبان علی» در عید غدیر بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۵۶۸

«علی از زبان علی» در عید غدیر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن بزرگ‌ترین عید شیعیان، عید غدیر خم، نشست نقد و بررسی کتاب باارزش «علی از زبان علی» برپا می‌شود. این کتاب که تألیف حجت‌الاسلام محمد محمدیان، نمایندۀ سابق ولی فقیه در دانشگاه‌ها است، با حضور نویسندۀ اثر معرفی و بررسی خواهد شد.

«علی از زبان علی» اثری است که در آن، مسائل سیاسی و اجتماعی زمانۀ حضرت علی علیه‌السلام از زبان شریف ایشان بیان شده و دفتر نشر معارف آن را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به مناسبت این عید فرخنده، شاعر اهل‌بیت، احمد بابایی، در این مراسم شعرخوانی خواهد کرد. در حاشیۀ این نشست، جشن امضای کتاب «خنجر سپید شب» اثر مسلم ناصری نیز برگزار می‌شود. «خنجر سپید شب» را که دفتر نشر معارف به چاپ رسانده است، زندگی پسری است که سر ناسازگاری با دایی‌اش، خلیفۀ سوم عثمانی دارد. او که پسری از خاندان بنی‌امیه و از مخالفان امام‌علی علیه‌السلام است، سرانجام دوستدار حضرت امیر می‌شود. شخصیت این کتاب و اتفاقاتی که برایش رخ داده است، استناد تاریخی دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم، سه‌شنبه 29 مرداد، هم‌زمان با روز عید سعید غدیر، ساعت 17 در ترنجستان بهشت واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیۀ ارشاد، حضور یابند.

کد خبر 4696637 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ترنجستان بهشت نقد کتاب ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه ادبیات جهان روز خبرنگار گردشگری رایزنی فرهنگی ادبیات معرفی کتاب بازار نشر نقد کتاب معرفی نشریات دفاع مقدس جنگ تحمیلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر از سوی گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی و انجمن حقوق شناسی برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور سیف الله صرامی عضو هیأت علمی و مسؤول پژوهشگاه فقه و حقوق علوم و فرهنگ اسلامی، سید محمد قاری سید فاطمی استاد دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه مفید قم، احمد کاظمی موسوی پژوهشگر حقوق و معارف و اسلامی، حجت الاسلام رحیم نوبهار مؤلف کتاب و عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برپا خواهد شد.

دبیری جلسه را بزرگمهر بشیریه دانش آموخته حقوق کیفری و جرم شناسی و عضو انجمن حقوق شناسی بر عهده دارد.

این نشست امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان استاد نجات اللهی، بوستان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی سالن حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6096989 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • «توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»