Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه ستاد خدمات سفر استان با بیان اینکه برای جذب گردشگربه امکانات رفاهی بیشتری نیاز است گفت: در تعطیلات خردادماه به علت کمبود امکانات زیرساختی با افزایش جمعیت مسافران در دریاچه اوان و گازرخان با مشکل مواجه شدیم و امیدواریم این بار با هماهنگی بیشتر رضایت مسافران را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائلی افزود: آوج و آبگرم قطب جدید گردشگری استان و نیازمند معرفی بیشتر است.

او همچنین گفت: هفته آینده سفرا و کشور‌های گردشگر فرست به قزوین سفر خواهند کرد.

خزائلی افزود: نقشه طبیعت گردی استان هم تهیه می‌شود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، با کاوش‌های انجام شده در غار قلعه کرد به ۴۸ هزار سال تمدن برخورد کرده ایم و فصل دوم کاوش‌ها در راه است که بی نظیر است.

فرخزاد معاون عمرانی استاندار هم دراین جلسه گفت: قزوین یکی از ۳ استان برتر در کاهش تلفات جاده‌ای است و از ماه آینده سفر‌ها شاهد افزایش سفر‌ها خواهیم بود.

معرفی بیشتر استان قزوین به گردشگران و هم استانی‌ها، افزایش تور‌های گردشگری خانوادگی، تبلیغات محیطی و همچنین افزایش زیرساخت‌های مسافرتی از دیگر مباحثی بود که اعضای ستاد خدمات سفر استان در این جلسهبر آن‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد خدمات سفر  استان قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم