Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:16:05 GMT

شتابدهی به فعالان حوزه اینترنت اشیا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۰۳۹

شتابدهی به فعالان حوزه اینترنت اشیا

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،عباس زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مراسم اختتامیه پنجمین دوره تابستانی مدرسه اینترنت اشیا که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تهران در توسعه خود پروژه بزرگی را به نام شهر دانش رقم زده است که یکی از نشانه‌های آن هوشمند بودن شهر در همه ارکان است؛ در سال‌های اخیر در کنار هر واژه‌ای می‌توانید واژه اینترنت را ببینید و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران وظیفه دارد به موضوع اینترنت اشیا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قصد هوشمند سازی بخش‌هایی از دانشگاه تهران را داریم. طبق پیش‌بینی‌ها در اولین فرصت به بحث اینترنت اشیا می‌پردازیم. همچنین برنامه ریزی مناسبی برای شتابدهی به فعالان حوزه اینترنت اشیا داریم و امیدواریم به پیشرفت‌های مناسبی در این حوزه به خصوص در حوزه انرژی دست پیدا کنیم.

نکات لازم برای تجاری سازی محصول در کلینیک کسب و کار

در ادامه مراسم هاشم آقازاده، معاون اجرایی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی شناسایی گروه‌ها و تیم‌هایی است که قابلیت تجاری سازی را دارند. پارک علم فناوری خودش را موظف به تسریع پیشرفت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می‌داند.

بیشتر بخوانید: تعداد شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس به ۲۵۰ رسید/ ایجاد ۲۱ هکتار برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها

او بیان کرد: یکی از کمک‌هایی که این بخش می‌تواند داشته باشد کلینیک کسب و کار است که متخصصین مجرب حاضر در آن نکات لازم برای تجاری سازی محصول را به شما ارائه خواهند کرد.

آقازاده تصریح کرد: این مجموعه با بخش مجزایی شما را در تامین سرمایه اولیه همراهی می‌کند؛ همچنین صندوقی در این پارک وجود دارد که خدمات مناسبی به شما ارائه خواهد کرد. همچنین می‌توانیم پشتیبان شما در ارتباط با سازمان‌های بزرگ و تعامل با بخش‌های بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین